Melder meg inn her :D

<3Aug09Apr14<3

Glad i forumet
*MIA*
Hei hei allesammen!:greet025
Jeg melder meg inn her i dag. Tok positiv test i dag, men har skjønt jeg har vært gravid en god stund nå, men har hatt uregelmessig mens, så jeg ventet lengst mulig med test så jeg ikke skulle bli skuffet. Men jeg har regnet ut at jeg har termin den 2 april 2014..

Det er da mitt andre barn, gutten fyller 4 år nå til lørdag :) Jeg er selv 22 år og bor i vestfold :) :flower

Gratulerer så mye, å velkommen til april :)

Gratulerer :)

Takker og bukker! Jeg gleder meg veldig! Og krysser fingrene for at alt skal gå bra.. Men allikevel gruer jeg meg veldig til å fortelle mine foreldre.. :blob8

Gratulerer og velkommen :-)

Gratulerer :)

Velkommen og gratulerer! :)

Gratulerer med en liten spire :)) kan jeg spørre hvorfor du gruer deg?

tusen takk. Jeg gruer meg mest til å fortelle mine foreldre fordi Jeg ble gravid i deres øyne veldig tidlig sist(fikk ungen når jeg var 18) Var heller ikke ferdig med videregående. Noe som var HELT bak mål tydligvis. Og de likte ikke bf.
bf har heller ikke bodd med oss de siste 3,5 årene, pga utenlands studier også flytter han tilbake så blir jeg gravid med engang. Så vi får se. "svigers" blir nok super fornøyde, men venter med å fortelle alle før etter uke 12, om ikke det synes fortere da. ;) :P

Back
Topp