Melder meg forsiktig inn

Attpåklatter

Flørter med forumet
Oktobergull 2022
Da melder jeg med forsiktig inn her. Fikk positiv cb digital i dag. Men hadde sa i uke 7 for et år siden så er ekstra nervøs kjenner jeg :rolleyes:
Er også bare 3+2 i dag så er spent på om hcg øker som den skal denne runden.

Da melder jeg med forsiktig inn her. Fikk positiv cb digital i dag. Men hadde sa i uke 7 for et år siden så er ekstra nervøs kjenner jeg :rolleyes:
Gratulerer! Håper spiren sitter hele veien:Heartred blir godt for alle her inne å komme seg til uke 12. er nervøs selv:Heartred

Gratulerer og velkommen :Heartred håper sprien sitte hele veien denne gangen :love7

Gratulerer så mye <3 når skulle du ha mensen denne mnd?

Hei:Heartred

Velkommen hit. Håper det går fint med deg og at spiren klorer seg fast :) Jeg hadde samme opplevelse som deg også for et år siden. Jeg er også engstelig for at det ikke skal gå veien, men prøver å tenke positivt. Er jo ikke så mye en får gjort fra eller til, uansett. Men håper at det skal gå fint denne gangen. Masse lykke til!:Heartred

Takk for svar <3 jeg skal ha på lørdag og er så spent. Har hatt noen små murringer i magen i 3 dager nå, men ingen brun utflod eller noe. Så håper virkelig at det er et tegn. Har du merket noe til det?
Jeg kjenner faktisk ingenting Så håper det snart kommer noen symptom slik at jeg vet at jeg er gravid :)

Hei:Heartred

Velkommen hit. Håper det går fint med deg og at spiren klorer seg fast :) Jeg hadde samme opplevelse som deg også for et år siden. Jeg er også engstelig for at det ikke skal gå veien, men prøver å tenke positivt. Er jo ikke så mye en får gjort fra eller til, uansett. Men håper at det skal gå fint denne gangen. Masse lykke til!:Heartred
Tusen takk :Heartred

Back
Topp