Melder meg forsiktig inn

Marihøne9

Glad i forumet
Hei! Jeg er 21 år og fikk ei lita prinsesse i juli 2016, nå har jeg blitt gravid igjen! Ikke planlagt i det hele tatt!! Usikker på termin, men tipper i midten på august :)

Klarer ikke helt å glede oss enda, føler jeg nettopp ble ferdig med å gå gravid! Og jeg hadde en ganske tøff og lang fødsel som endte i akutt keisersnitt, så jeg gruer meg allerede te neste gang. Skal til legen neste uke å snakke med han om det er "trygt" å gå gravid så kjapt etter ks!

Håper gleden kommer etter hvert og at formen holder seg bra, så jeg klarer å ta vare på gullet mitt <3

Er det flere her med tette barn? Og kan skrive litt om hvordan det er? Ser for meg at det blir veeldig tøft..
 
Jeg fikk en gutt i mars :) vi hadde ikke tenkt å prøve igjen før etter neste sommer, så var ett lite sjokk her også. Har ikke klart og glede meg jeg heller, men etter å ha visst det i litt over en uke nå, så begynner jeg å venne meg til tanken om det :) vil nok venne dere til tanken etterhvert også kan jeg tenke meg :)
 
Velkommen!
Håper du kan glede deg litt mer over graviditeten etterhvert ♡ Lykke til!
 
Velkommen til oss♡
 
Velkommen ❤️ Håper du og legen kommer frem til det som blir best for deg og babyen!
Lykke til ❤️
 
Velkommen hit :) Håper du og legen finner ut hva som er best for både deg og baby :Heartred
 
Gratulerer og velkommen:). 2 tette går nok bra selv om det er travelt:)
 
Hei! Jeg er 21 år og fikk ei lita prinsesse i juli 2016, nå har jeg blitt gravid igjen! Ikke planlagt i det hele tatt!! Usikker på termin, men tipper i midten på august :)

Klarer ikke helt å glede oss enda, føler jeg nettopp ble ferdig med å gå gravid! Og jeg hadde en ganske tøff og lang fødsel som endte i akutt keisersnitt, så jeg gruer meg allerede te neste gang. Skal til legen neste uke å snakke med han om det er "trygt" å gå gravid så kjapt etter ks!

Håper gleden kommer etter hvert og at formen holder seg bra, så jeg klarer å ta vare på gullet mitt <3

Er det flere her med tette barn? Og kan skrive litt om hvordan det er? Ser for meg at det blir veeldig tøft..
Det kommer til å gå helt fint! Er flere som har tatt keisersnitt og født året etterpå :) du får sikkert bare litt ekstra oppfølging under svangerskapet :)

Men gratulerer så mye uansett! 1 år imellom blir tøft , men du kommer til å få to barn som får så mye glede av hverandre! :) så dette klarer du! :)
 
Jeg skal tilbake til legen min om 2uker, da skulle vi snakke mer om det! Å han kommer til å henvise meg til sykehuset så de kan få sjekket hvordan livmorveggen ser ut med ul. Men det var stor sansynlighet for at jeg måtte ta keisersnitt igjen.. :(

Fikk ikke så mye svar i dag, det var dattera mi som hadde time! Så vi fikk ikke tid til mer..:)
 
Back
Topp