Melder meg (alene i natten!!)

everonic

Elsker forumet
Sitter her ensom i natten igjen,godt å se at andre har det godt og får sove siden eg e helt alene her inne i juni klubben vår! Ny dato og greier, 06.06.06 lurer på om lille gutt forviller seg ut i dag.Har hatt mye fram og tilbake i de få timene eg har lagt i sengen i natt vertfall,mye harde bevegelser(etter nesten ingen i hele går),og en del smerter i magen!Føler at det ska være noe på gang snart.Skal til jordmor og i dag.Eg har god tid sånn sett,stresser kje med at han må komme,for då tar det jo endå lengre tid før småen inn her bestemmer seg for å komme ut til oss..hehe...Håper alle har en fortreffelig herlig dag i dag :-)

eg og e våken[:(] hehe[:D]

har du termin i dag foresten?

Våken jeg også (rettere sagt vært våken i hele natt)

Har rier med ca 12 min mlm hver, så jeg håper det blir fødsel i dag. Er jo tross alt 42+2 i dag..[;)] (håper det er rier jeg har.. SKIKKELIGE mens smerter)

Hadde tegning i går morges så jeg tror at ting er på gang her ja..

Skal på overtidskontroll i dag kl 08.15, så jeg håper fødselen er kommet så langt slik at jeg slipper å reise hjem igjen..

Oi oi, håper virkelig du e inne på en begynnende fødsel,du e jo kommet lenger en meg jo! Eg hadde termin i går,så eg håper egentig prinsen min kommer snart siden eg skal ha setefødsel! No har eg sendt gubben på jobb, og no venter eg på at min søte prinsesse skal våkne opp for så å sende henne på skolen! Må holde oss oppdatert,spennende for deg no! Lykke til

Back
Topp