melde meg ut...??

1rosa+1til?

Elsker forumet
Kjenner jeg får lyst til å melde meg ut... Syntes ikke det er noe god stemning her i dag...

Hvorfor skal noen ødelegge det fine vi hadde her inne???

Men kjenner jeg er sååå irritert og forbanna på de som driver og ødelegger her!

kan vi ikke bare være venner???

IKKE gjør det pga henne, trykk heller på block på de du ikke liker så slipper du å se trådene og svarene hennes[;)]

Ikke meld deg ut! Vi er jo en haug med damer som faktisk har lyst til å snakke om graviditeten og det som skjer rundt den.:) Ikke krangle om hvem som er hvem osv... Du får heller bare se på det som litt morsom søndagsunderholdning ;) Det gjør i hvert fall jeg :)

Enig med du[:D] Forhåpentligvis så blir den personen lei, sånn at vi andre kan nyte svangerskapene våre!

[:@][:@][:@][:@]Uff... Jeg koker av sinne her nå!!!

Hvorfor skal alltid en ødelegge[:@][:@][:@][:@]

Kommer igjen i morra jeg... Har en dårlig dag kjenner jeg[:(][:(][:(][:(]

Og så det den JÆVLA FITTA oxo da... Gud å sint jeg blir....[:@][:@][:@]

ORIGINAL: Sols

Ikke meld deg ut! Vi er jo en haug med damer som faktisk har lyst til å snakke om graviditeten og det som skjer rundt den.:) Ikke krangle om hvem som er hvem osv... Du får heller bare se på det som litt morsom søndagsunderholdning ;) Det gjør i hvert fall jeg :)

Sign![:)]

Ikke meld deg ut! Nå får hun jo all oppmerksomheten hun vil pga alle trådene om henne. Vi må bare overse hele "sjøgo" så det kalles på landet he he!
Hun er sikkert en drittunge eller en med masse problemer som er sjalu på oss med et skikkelig liv!
Ingenting eller ingen KNUSER november damene!! Yeah gravid power!!!

det e nu bra tull å både fyre sæ å melde sæ ut.. la nu folk være som dæm e... ho dokker nu snakk om, e ikke det litt barnlig?? la ho være, la heller vær å svare.. om dokker ikke e int i å skape hælvette å fanskap, ignorer ho istede.. d e mye mer voksent, å man kommer mye lengere me det..[:D] så får vi som vil snakke kos om graviditetan våres, å klage når vi vil det, gjøre det.. dokker e jo enig dær??[:D]
Æ ska ikke ta ho i forsvar.. men har jo heller ikke lagt ut bilde av min positive test, å trur heller ikke det kommer nåkka bilde etter UL i mårra.. men mitt problem e att æ ikke kan det?? å vil holde mæ LITT tilbake sidn ikke familien vet det.. Å æ har ei svigersøster hær inne..[8D] Men æ vet jo att æ e gravid.. Å lyg nu ho dær frøknaen om att ho e det- e nu mi mening att det e jææævla synd i ho.. ikke oss [:D]

ORIGINAL: Tingeling87

Ikke meld deg ut! Nå får hun jo all oppmerksomheten hun vil pga alle trådene om henne. Vi må bare overse hele "sjøgo" så det kalles på landet he he!
Hun er sikkert en drittunge eller en med masse problemer som er sjalu på oss med et skikkelig liv!
Ingenting eller ingen KNUSER november damene!! Yeah gravid power!!!

ENIG[:D]

Ikke meld deg ut

Det blir verre før det blir bedre, tro meg,men til sutt blir personen lei og drar videre til neste mnd.
Jeg vurderte å drite i hele BV da hele forumet var inne på oktober og fortalte hvor slem vi var osv, men til lsutt såg mange andre også sammenhengen mellom Trollet og en de kalste Hilde/Hesteviskeren..

Det roer seg, og en regel
- Om det melder seg inn en ny person som blir veldig aktiv med engang og har litt "bakgrunn" med mye prøving og sykdom, så er det fuglen

Lykke til

Ja gidder ikke å stresse og hisse meg opp. Er det noen som oppfører seg tåpelig så ikke gidd å svar. Svarer man og blir irritert så fortsetter jo bare personen å skrive. Så det beste er bare å ignorere, så blir hun nok lei til slutt ;)

ORIGINAL: Snule

Ja gidder ikke å stresse og hisse meg opp. Er det noen som oppfører seg tåpelig så ikke gidd å svar. Svarer man og blir irritert så fortsetter jo bare personen å skrive. Så det beste er bare å ignorere, så blir hun nok lei til slutt ;)

Signerer denne her ja[;)]

ORIGINAL: ^Milla^

ORIGINAL: Sols

Sign![:)]

sign den for dere[:D]

Ikke melde seg ut, bare overse!!!!  Vi får tilbake god stemning!! 

Back
Topp