Melde meg inn hit

Bkno2912762

Andre møte med forumet
Hei hei...
Har termin 25.12.13 bor i Bergen vest. Snart er det vår tur jenter. Har dere begynt nedtelling?
Selv har eg unnlatt å gjøre det slik at ventetiden skal bli så kort som mulig men kjenner på kroppen nå at det er ikke lenge til jul ;)

Velkommen her :)
Både jul og babyting nærmer seg - det blir så koselig :) jeg teller ned til permisjon - en dag igjen ;) er 37 uker idag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjekt... Eg ska begynne permisjon idag er 34+0. Slite sånn med å sove pga smerter i bekkenet. Men bank i bordet ingen bekkenløsning enda. Ska bli deiligt å få tid, fred og ro til å forberede oss på;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Velkommen hit:-)
Jeg har også termin 25.12, prøver så godt jeg kan å la være å ha noen form for nedtelling, der er jo fremdeles over en mnd igjen:-)
Jeg har innstilt meg veldig på å ikke bli tobarnsmamma før neste år, så om babyen kommer før, får vi det plutselig travelt her:rolleyes:

♡ appen ♡

hei og velkommen :)
jeg sitter og teller ned :P teller uker ikkje dager da :P har termin 23/24 desember og gikk ut i svangerskapspenger i august så har ikkje hatt så voldsomt mye å gjøre :P jeg sliter med å gå så dagen har gått i planlegging og nedtelling :P så nå er alt klart til knøtte bestemmer seg for å komme og julegaver er kjøpt og pakket inn mangler bare å levere de :P

Back
Topp