Melde fra om navn

Fred89

Flørter med forumet
Ut fra det jeg har hørt og lest meg fram til skal man få melding fra Skatteetaten i forhold til å melde fra om navn på den nye verdensborgeren. Hvor lang tid tok det før dere fikk denne meldingen? Dattra vår er nå 14 dager, men vi har ikke fått en slik melding.. Kan man få meldt ifra om navn selv om man ikke har fått denne meldingen? Har problemer med bank-id'en min, så får ikke sjekket selv.

Fikk i dag, 7 dager siden fødsel.

Gikk en uke før det var «åpent» på altinn for å registrere navn:-)

Fikk sms og mail for to dager siden, 15 dager etter fødsel.

Jeg fikk melding 4 dager etter fødsel.

Jeg venter også på dette, 13 dager gammel nå. Virker som det er stor forskjell i når man får det [emoji54] fikk melding fra NAV om barnetrygd et par dager etter fødsel, men ingenting fra skatteetaten enda.

Jeg fikk melding i dag, 16 dager etter fødsel.

Fikk melding 10 dager etter fødsel

Fikk melding par dager etter han var født.

Snakker om sola! Fikk melding i natt fra Skatteetaten:) Men rart at det er så store variasjoner, ja!

Vi fikk melding 1,5 døgn etter keisersnittet. [emoji4]
Kommer vel an på når fødeavdelingen melder fødselen inn til skatteetaten.

Jeg skulle legge inn navn på tulla mi før helga her, og hadde fylt ut skjema... Så skulle jeg legge inn kontaktinformasjon og trykket på autoinnfyll for å gjøre det...
Sender avgårde skjema og ser på kvitteringen etterpå at frøkna har fått etternavnet mitt 2 ganger og etternavnet til far var forsvunnet... [emoji23][emoji23][emoji23]
Hurra for autoinnfyll...
Samboeren min godkjente ikke den for å si det sånn... [emoji23][emoji23]

Jeg skulle legge inn navn på tulla mi før helga her, og hadde fylt ut skjema... Så skulle jeg legge inn kontaktinformasjon og trykket på autoinnfyll for å gjøre det...
Sender avgårde skjema og ser på kvitteringen etterpå at frøkna har fått etternavnet mitt 2 ganger og etternavnet til far var forsvunnet... [emoji23][emoji23][emoji23]
Hurra for autoinnfyll...
Samboeren min godkjente ikke den for å si det sånn... [emoji23][emoji23]
Hehe! Greit å være litt obs når man sender inn da, kanskje!;) Men greit det dobbeltsjekkes når far godkjenner!

Hehe! Greit å være litt obs når man sender inn da, kanskje!;) Men greit det dobbeltsjekkes når far godkjenner!
Ja, jeg trykket på "kontroller skjema", men det dukket liksom ikke opp noe annet enn "skjema for navn Kaia er klart til å sendes" eller noe i den duren... Jeg fikk ikke se selve skjema... [emoji848]
Men men, det blir nok rettet opp i... [emoji23]

Back
Topp