Hei jenter 
Før jeg ble gravid begynte jeg å få melasma (mørke pigmentflekker) fordi jeg hadde en hormonforstyrrelse av p-piller som kroppen min ikke likte. Etter jeg ble gravid har melasmaen blitt MYE verre
Det høres kanskje veldig overfladisk ut, men jeg føler at det er veldig sjenerende og føler meg rett og slett "stygg" når jeg ser meg i speilet.
Det verste er alt folk, helt fremmede og folk jeg kjenner, syns det er "helt OK" å kommentere utseende mitt nå. De sier alt fra "oi, du har mye flekker i ansiktet", "jeg tror du har bommet med sminken din", "hva har skjedd med ansiktet ditt" etc.
Jeg bruker MYE sminke om dagen, selv om huden min egentlig ikke trenger det
Men det dekker ikke godt nok. Jeg bruker også faktor 30 i ansiktet hver dag, men det blir bare verre og verre.
Er det noen som har noen forslag til sminkemerker/typer som har veldig god dekkevne?
Alle tips tas imot med stor takk, dette plager meg veldig
Før jeg ble gravid begynte jeg å få melasma (mørke pigmentflekker) fordi jeg hadde en hormonforstyrrelse av p-piller som kroppen min ikke likte. Etter jeg ble gravid har melasmaen blitt MYE verre
Det verste er alt folk, helt fremmede og folk jeg kjenner, syns det er "helt OK" å kommentere utseende mitt nå. De sier alt fra "oi, du har mye flekker i ansiktet", "jeg tror du har bommet med sminken din", "hva har skjedd med ansiktet ditt" etc.
Jeg bruker MYE sminke om dagen, selv om huden min egentlig ikke trenger det
Er det noen som har noen forslag til sminkemerker/typer som har veldig god dekkevne?
Alle tips tas imot med stor takk, dette plager meg veldig