Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ActionPaction
hva er det?
Melanotan har blitt svært populært blant unge som ønsker å være brune uten sol.ORIGINAL: *Mama*
ORIGINAL: LilleBolla
ulovlig,er det ikke det da?
Går liksom ann å bestille på nett inn til norge uten at det står noe.. [8|]
ORIGINAL: hissigproppen MØMØ
ORIGINAL: *Mama*
ORIGINAL: LilleBolla
ulovlig,er det ikke det da?
Går liksom ann å bestille på nett inn til norge uten at det står noe.. [8|]
Ja, det gjør det sikkert...
Men du er ikke garantert at det er Melanotan, for antakelig kommer det i umerkete ampuller (eller hvordan det sendes*), og om pakken blir stoppet og sjekket, så tror jeg ikke det blir sett blidt på av tollvesen og politi.
hmm.. er jo laget for pasienter som har hatt cellegifts behandling så kan jo ikke være faarlig men vis det er ulovlig så dropper jeg det.. Og i tillegg umerkede ampuller så er jo det enda skummlere.. [&:]
ORIGINAL: hissigproppen MØMØ
hmm.. er jo laget for pasienter som har hatt cellegifts behandling så kan jo ikke være faarlig men vis det er ulovlig så dropper jeg det.. Og i tillegg umerkede ampuller så er jo det enda skummlere.. [&:]
Det er stor forskjell på mennesker som har hatt cellegiftbehandling, og vanlige mennesker... Derfor vil kroppens reaksjoner på stoffet også være ulik.
Så det som er greit for en gruppe mennesker (cellegiftbehandlede) kan ha en farlig effekt for andre...
Jeg ville ikke gjort det selv, og jeg har hært rykter om at brunfargen ikker er så fin som de lover.