Melanotan...

*Mama*

Gift med forumet
Er det ulovlig eller lovlig?[8|]

JEg tipper ulovlig.

ulovlig,er det ikke det da?

ORIGINAL: ActionPaction

hva er det?

Melanotan har blitt svært populært blant unge som ønsker å være brune uten sol.

Hormonet blir brukt, uten at disse unge menneskene kjenner risikoen og bivirkningene injisering av stoffet medfører. Det høres nesten for godt ut til å være sant. En sprøyte i magen og du er naturlig og jevnt brun over flere måneder.

Æsj.. fikk med hu derre barbien også.. [:D]

Det er ulovlig og risikablet.

ORIGINAL: LilleBolla

Går liksom ann å bestille på nett inn til norge uten at det står noe.. [8|]

ORIGINAL: *Mama*

Ja, det gjør det sikkert...
Men du er ikke garantert at det er Melanotan, for antakelig kommer det i umerkete ampuller (eller hvordan det sendes*), og om pakken blir stoppet og sjekket, så tror jeg ikke det blir sett blidt på av tollvesen og politi.

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Ja, det gjør det sikkert...
Men du er ikke garantert at det er Melanotan, for antakelig kommer det i umerkete ampuller (eller hvordan det sendes*), og om pakken blir stoppet og sjekket, så tror jeg ikke det blir sett blidt på av tollvesen og politi.

hmm.. er jo laget for pasienter som har hatt cellegifts behandling så kan jo ikke være faarlig men vis det er ulovlig så dropper jeg det.. Og i tillegg umerkede ampuller så er jo det enda skummlere.. [&:]

hmm.. er jo laget for pasienter som har hatt cellegifts behandling så kan jo ikke være faarlig men vis det er ulovlig så dropper jeg det.. Og i tillegg umerkede ampuller så er jo det enda skummlere.. [&:]

Det er stor forskjell på mennesker som har hatt cellegiftbehandling, og vanlige mennesker... Derfor vil kroppens reaksjoner på stoffet også være ulik.

Så det som er greit for en gruppe mennesker (cellegiftbehandlede) kan ha en farlig effekt for andre...

Jeg ville ikke gjort det selv, og jeg har hært rykter om at brunfargen ikker er så fin som de lover.

Det er stor forskjell på mennesker som har hatt cellegiftbehandling, og vanlige mennesker... Derfor vil kroppens reaksjoner på stoffet også være ulik.

Så det som er greit for en gruppe mennesker (cellegiftbehandlede) kan ha en farlig effekt for andre...

Jeg ville ikke gjort det selv, og jeg har hært rykter om at brunfargen ikker er så fin som de lover.

Man skal vist ikke overdrive, da blir man missfarget (rødbrunorange) har to venninner som har gått på det og hun ene såg seg helt blind. Viste ikke at hun var så brun som hun var. Men man skal vist bare gå på det i max 5 dager også ta sol istede (innimellom) i et halvt år. Da får man naturlig brun farge uten å sole seg for mye. Mene tror jeg legger det bak meg vis det er ulovlig..

Legg det på hylla og kjøp deg en Dove Summerglow [:D]

Legg det på hylla og kjøp deg en Dove Summerglow [:D]

[:D][:D][:D]

Det er ulovlig!![;)] Jeg hadde aldri turt å prøve det uansett!![&:]

Back
Topp