Meieriet er i gang

Mom2be

Betatt av forumet
Da er melka kommet for fullt her i gården. Sist kom den ikke før slutten av svangerskapet, men har vel noe med at man har vært gravid før vel. Får håpe jeg slipper ammeinnlegg FØar ungen er født;)

Åhh, jeg er så spent på om jeg kan amme etter brystreduksjon for 7,5 år siden!! Håper det asså :)

Åhh, jeg er så spent på om jeg kan amme etter brystreduksjon for 7,5 år siden!! Håper det asså :)

Går sikkert fint:) de fleste jeg kjenner som har operert brystene på ene eller andre måten har ikke hatt problemer.

Går sikkert fint:) de fleste jeg kjenner som har operert brystene på ene eller andre måten har ikke hatt problemer.

De sa 50/50 sjanse den gangen og jeg regner omtrent 50/50 for de som ikke har operert. I mitt hode blir det ca 25% sjans for at jeg får det til...? Anyway; time will show :p

Fikk "melk" i første trimester sist jeg var gravid. Fikk råd om å ikke drive å klemme det ut, for da kom det bare mer :-p

Gikk dog akkurat en uke fra fødsel til jeg fikk ordentlig melk og kunne amme, fremfor å tørrtrene

Her har d vorre melkeproduksjon i over 4 år sammenhengende :)

Nettopp heim fra seinvakt, sliiiiiiten :)

Back
Topp