Har dere testet ut megtildeg-tjenesten? Er litt usikker på målene de oppgir. Er de veldig strenge på mål i cm på pakkene eller går det fint så lenge pakken får plass i postkassen? Er jo forskjell på postkasser også 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det er helthjem som drifter det. Gjelder mest småpakker, type det som får plass i postkassen og passer bra for et par klesplagg, feks. Vet ikke så mye om det selv, men høres ikke helt optimalt ut å bruke det hos deg. Går nokså raskt (legger ut pakke om kvelden og blir levert tidlig neste morgen). Veldig synd med tyverierHva slags firma har det/ hva er det? Her legger alle utenom posten pakkene utenfor postkassen, med mye tyverier og været så er ikke det veldig heldig. Bruker derfor helst posten.
Sender du mye med dem? Spent på å teste det utNeida ikkestrenge i det hele tatt
Ja, de prisene er jo geniale.Jeg kommer kun til å bruke de framover, mye billigere enn posten
Sendt rundt 40 pakkerSender du mye med dem? Spent på å teste det ut![]()
Så greitBruker dem hele tidenveldig fornøyd.
De er ikke veldig strenge på str. Jeg har sendt ganske store pakker, med vintertøy, uten at det har hvert noe problem.
Begge delerEr det virkelig kun koden som skal skrives på lappen? Eller pleier dere å skrive navn og adresse i tillegg?![]()
Kun kodenEr det virkelig kun koden som skal skrives på lappen? Eller pleier dere å skrive navn og adresse i tillegg?![]()
Posten er like kjapp her. Det er det kjappeste egentlig. Nordpost( eller hva det heter nå) er helt håpløse her. Ang at posten skal få konkurranse så er posten snart borte desverre. For oss så betyr det ødelagt post og stjelt post. Så jeg liker ikke at de får konkurranse.Det er helthjem som drifter det. Gjelder mest småpakker, type det som får plass i postkassen og passer bra for et par klesplagg, feks. Vet ikke så mye om det selv, men høres ikke helt optimalt ut å bruke det hos deg. Går nokså raskt (legger ut pakke om kvelden og blir levert tidlig neste morgen). Veldig synd med tyverier![]()
Enig med degJa, de prisene er jo geniale.På tide at Posten får konkurranse!
Det var det, men betaler heller litt mindre og at pakken kommer senere fremIkke strenge på mål nei. Meeeen sabla trege på å levere.