Megtildeg sende og motta pakker

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
Har dere testet ut megtildeg-tjenesten? Er litt usikker på målene de oppgir. Er de veldig strenge på mål i cm på pakkene eller går det fint så lenge pakken får plass i postkassen? Er jo forskjell på postkasser også :couchpotato:

Hva slags firma har det/ hva er det? Her legger alle utenom posten pakkene utenfor postkassen, med mye tyverier og været så er ikke det veldig heldig. Bruker derfor helst posten.

Hva slags firma har det/ hva er det? Her legger alle utenom posten pakkene utenfor postkassen, med mye tyverier og været så er ikke det veldig heldig. Bruker derfor helst posten.
Det er helthjem som drifter det. Gjelder mest småpakker, type det som får plass i postkassen og passer bra for et par klesplagg, feks. Vet ikke så mye om det selv, men høres ikke helt optimalt ut å bruke det hos deg. Går nokså raskt (legger ut pakke om kvelden og blir levert tidlig neste morgen). Veldig synd med tyverier :o

Bruker dem hele tiden :D veldig fornøyd.
De er ikke veldig strenge på str. Jeg har sendt ganske store pakker, med vintertøy, uten at det har hvert noe problem.

Er det virkelig kun koden som skal skrives på lappen? Eller pleier dere å skrive navn og adresse i tillegg?:)

Bruker dem hele tiden :D veldig fornøyd.
De er ikke veldig strenge på str. Jeg har sendt ganske store pakker, med vintertøy, uten at det har hvert noe problem.
Så greit:)Jeg stresset litt over det med målene, men pakken jeg skal sende er ikke akkurat stor:p

Det er helthjem som drifter det. Gjelder mest småpakker, type det som får plass i postkassen og passer bra for et par klesplagg, feks. Vet ikke så mye om det selv, men høres ikke helt optimalt ut å bruke det hos deg. Går nokså raskt (legger ut pakke om kvelden og blir levert tidlig neste morgen). Veldig synd med tyverier :eek:
Posten er like kjapp her. Det er det kjappeste egentlig. Nordpost( eller hva det heter nå) er helt håpløse her. Ang at posten skal få konkurranse så er posten snart borte desverre. For oss så betyr det ødelagt post og stjelt post. Så jeg liker ikke at de får konkurranse.

Brukt de masse og er sååååå fornøyd!!!
Elsker at de henter pakke hjemme hos meg, og opplever også at de ikke er strenge på målene

Ikke strenge på mål nei. Meeeen sabla trege på å levere.

Tja sendte en som var litt på kanten og de tok den. Fylte ca hele postkassen. Eneste er at de er trege..

Back
Topp