Meglerhonorar

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Om noen har leid inn megler, men selger huset/leiligheten før visning.. er det da slik at man slipper å betale megler så mye???[:)]

Dyyyyytt[:)][:)]

ORIGINAL: Delia

Dyyyyytt[:)][:)]

Du skriver under på en avtale med megler....de skal ha honoraret sitt uansett om ikke dere har avtalt annet men da skal det stå i kontrakten dere har,Spiller ingen rolle hvem som selger huset,

Hehe,, jeg skal ikke selge, men kjøpe!![8D] Lurer da på om de som selger tjener på å selge før visning!!!????[;)][;)]

De gjør nok ikke det om ikke de har en avtale med megleren, men de er kanskje bare glade for å bli kvitt huset så fort som mulig....om de har kjøpt seg ett nytt ett selv.

Takk for svar!![:)][:)] Ja jeg får bare prøve!![:)]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Men du kan vel ikke ha frist på budet kortere enn ett døgn etter annonsert fellesvisning?
Så hvis de har satt en dato for fellesvisning, må du ta hensyn til det når du byr...

Det er nettopp det jeg kan... så lenge budet er inne før visning så gjelder ikke de reglene!!! Jupp... det fikk jeg erfare på den litt kjipe måten, da en leilighet jeg ville ha ble tatt rett foran nesen på meg for ALT for lite[X(][&:]
http://www.dinside.no/815492/slik-omgaar-de-24-timersregelen

ORIGINAL: Delia

Men du kan vel ikke ha frist på budet kortere enn ett døgn etter annonsert fellesvisning?
Så hvis de har satt en dato for fellesvisning, må du ta hensyn til det når du byr...

Det er nettopp det jeg kan... så lenge budet er inne før visning så gjelder ikke de reglene!!! Jupp... det fikk jeg erfare på den litt kjipe måten, da en leilighet jeg ville ha ble tatt rett foran nesen på meg for ALT for lite[X(][&:]
http://www.dinside.no/815492/slik-omgaar-de-24-timersregelen

Kjiper'n.. men da er det vel bare å kjøre på da [:D]

Ja jeg dør av denne spenningen altså... hater å ikke vite, kontrollfrik???[8|][:D][:D] Nå krysser jeg alt jeg har!![:D][:D]

Back
Topp