Meget aktiv baby

Sane

Glad i forumet
Er nå 36+2 og troooor at hodet har festet seg. Hun er så utrolig aktiv, og det er bra det, men trodde det skulle bli trangere om plassen inni der men virker som ho har nok av plass å boltre seg på. Opp og ned, rundt om kring. Rett og slett ubehagelig. Flere med kommende idrettsstjerner i magen?

Ja her er det også vanvittig mye aktivitet..stor forskjell i forhold til storebroren som var rolig i magen!;) har ikke sovet skikkelig på aldri så lenge for lillebror er så aktiv i magen! Men heller denne aktive krabaten som jeg kan kjenne har det godt, enn rolig slik som sist da jeg gikk å bekymret meg over lite aktivitet!:)

Er nå i uke 39, og syns at junior er kjempe aktiv! hadde trudd det skulle bli mindre aktivitet inni der når jeg er så langt mn virker som han har stor plass av og til.... :) men det skal man vel ikke klage på, hihi :)

Her er det også en kommende idrettsjerne :p mye mer aktivitet på lillebror i magen nå, enn da han var mindre. Men jeg sksl ikke klage for det virker som han sover hele natta :) jeg merker ikke noe til han da værtfall ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Ja! Han her har vært så aktiv at han har skremt flere jordmødre og leger! Hjertelyden har vært helt oppi 190, -flere ganger! Nå ligger jeg på føden og har igangsetting, men baby er ikke roligere av den grunn! Meget aktivt barn, står det på helsekortet mitt. :-)

Jeg merker mer aktivitet på kvelden/natta nå enn noen gang i hele svangerskapeT:p plutselig har hu fått fart på seg:p kanskje fordi hu har lagt seg mer ned i bekkenet, og derfor har faktisk litt mer plass til beina? :P ikke veit jeg. gleder meg til hu sparker på utsiden jeg:p hehe

Back
Topp