Megaflis, yay og nay??

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Skal få bad i annen etg, og ser derfor på toalett,badekar etc. i disse tider.

Skal ha et svart badekar.
Megaflis har dette: x230021064440_1.jpg.pagespeed.ic.s9_poqQjLi.jpg
6999kr.

Har også funnet et på flisekompaniet:
8700000262.jpg
14500kr.

Altså en del forskjell i pris kan man si!!

Bad er dyrt, så om det til 6999kr er greit så hvorfor ikke...men er det dårlig kvalitet mon tro??
Aldri handlet på megaflis før...

Uten erfaring så kan jeg ikke skjønne at badekaret fra Megaflis skal være av så veldig dårlig kvalitet..

Vi har bare handlet på Megaflis og er fornøyd med det vi har handlet. De har både billige og dyre varer, og kvaliteten varierer sikkert deretter ;)

Uten erfaring så kan jeg ikke skjønne at badekaret fra Megaflis skal være av så veldig dårlig kvalitet..
Neida, du har gjerne rett...Men er jo så voldsom forskjell i pris så blir liksom litt i stuss...

Vi har bare handlet på Megaflis og er fornøyd med det vi har handlet. De har både billige og dyre varer, og kvaliteten varierer sikkert deretter ;)

Åhh ok! Av det jeg fant på badekar på nett var det stortsett bare billig, iallefall sammenlignet med flisekompaniet.

På slike ting, må du nok dra fysisk i butikkene. Der får du kjent på inventaret, og lettere å bestemme seg.

På slike ting, må du nok dra fysisk i butikkene. Der får du kjent på inventaret, og lettere å bestemme seg.
Jada,det har du helt rett i og det skal vi selvsagt også. Bare greit å høre litt erfaringer først. :)

Åhh ok! Av det jeg fant på badekar på nett var det stortsett bare billig, iallefall sammenlignet med flisekompaniet.

Ja, de er billigere, men de har ulike grader av billig :P

De sparer mye på å handle inn i partikjøp, blant annet.

Her vil ikke rørleggeren vi bruker installere disse produktene fra mega flis. Han mener det er elendig kvalitet og det er noe i at man får det man betaler for.

Her vil ikke rørleggeren vi bruker installere disse produktene fra mega flis. Han mener det er elendig kvalitet og det er noe i at man får det man betaler for.

Ok, interesant.
Mannen her er negativ, frøvrig uten å være rørlegger...Men ja...
Vi får forhøre oss litt mer rundt.
Kjenner ingen i fam eller vennekrets som har kjøpt her...det burde gjerne være et varsel i seg selv, eller hmm...
Ikea har jo kommet seg på kvalitet for eks, syns nå iallefall jeg...Ikke det at det er samme sak...men blir jo også en billigkjede...

Har ikke erfaring med megaflis, men derimot right price tiles. De er jo superbillig, men de glisende vi kjøpte der til badet vårt har vært helt supre. Så ingenting å si på kvaliteten på de flisene vi kjøpte der ihvertfall, selv om de var billige :)

Vi har baderomsinnredning fra Megaflis, samt vask og do. Veldig fornøyde :) Ikke noe å klage på!

Vi har handlet alt av flis på megaflis (både ute og inne), veldig fornøyd med både kvalitet, service og pris.. Har aldri kjøpt badekar og innredning der, men man har jo garanti der som alle andre plasser :)

Eg ville tatt og hørt med rørlegger (om dere skal bruke det). Det er dumt å kjøpe noe dei ikke vil montere osv., og ofte er det grunner til dette. Det er garanti på rørleggerarbeid, så da er det lite gunstig for rørleggeren å montere utstyr av dårlig kvalitet. Om rørleggeren g

Eg ville tatt og hørt med rørlegger (om dere skal bruke det). Det er dumt å kjøpe noe dei ikke vil montere osv., og ofte er det grunner til dette. Det er garanti på rørleggerarbeid, så da er det lite gunstig for rørleggeren å montere utstyr av dårlig kvalitet. Om rørleggeren g
går god for varene - så er det bare å kjøre på om dere ønsker dette :)
Når vi flyttet inn i leiligheten vår så hadde tidligere eier montert et billig massasjekabinett. Vi ble obs! på dette på visning, og ble litt negativ til hele badet. Synes ikkje det er det rommet man bør spare på når man pusser opp. Men kabinettet røk 2!! mnd. etter at vi flyttet inn, så da kjøpte vi et nytt, vanlig kabinett av god kvalitet. Samboer er rørlegger i bunn, så var ikkje aktuelt for han med noe annet heller ;)

Vi bygger på huset, og de driv å legger fliser på nye badet nå. Vi og har tenkt å kjøpe på megaflis.. Innreding til 7000, ikke 20 000 for noe tilsvarende. Og han som skal gjøre jobben, sa at det dyreste er ikke nødvendig det beste. Han har vært borti dyre baderomsmøbler som må fikse på dører/skuffer f.eks som ikke holder mer enn hos megaflis. Mye koster pga merket også.. ikke bare kvalitet :)

Men flere i familien som har handlet på megaflis og veldig fornøyd. Vi har det på gamlebadet også..fliser og møbler. Ikke vært noe problem med det i de snart 8 årene vi har bodd her :)

Back
Topp