MEGA TIPS FRA MEG !!!!

LilleOoops

Forumet er livet
FOR GUDS SKYLD,IKKE UNDER NOEN OMSTENDIGHETER JENTER,
BEGI DERE UT PÅ PROSJEKT:

MONTER SPRINKELSENG ALENE!!!!!

[X(][X(][X(][X(][X(][X(][X(][X(]

OG,for all del,om dere skulle føle dere fristet til å gjøre dette alene,film det,for guds skyld.Fordi atteh,.fyyyy å grisen,hahahaha
Jeg trodde seriøst at jeg skulle kaste hele j*vla sprinkelsenga UT vinduet her altså,haha.....

Men,fikk den opp,driten...Ååå yes,den som gir seg er en dritt,JEG VANT [:D][:D][8D][8D]

Jeg monterte sprinkelsenga og kommoden (+hylle til gangen) alene [8|]

Eneste hjelpa var at søster holdt senga når jeg måtte fikse noe, mens kun den ene siden var på (for å ikke bøye skruver...)

Veeeeeeeeeeeel,jeg skrudde de som skal holde sengebunnen oppe feil,såååååeh hehe det ble litt mongo,klikk her,haha [8D][&o]

Jeg er så glad for at jeg har en snekker til samboer altså!! Han fikser alle sånne ting for JEG hadde ikke vært i nærheten selv!!
Eier ikke tålmodighet heller, så her hadde senger og skruer flydd veggimellom

ORIGINAL: Charlis

Jeg er så glad for at jeg har en snekker til samboer altså!! Han fikser alle sånne ting for JEG hadde ikke vært i nærheten selv!!
Eier ikke tålmodighet heller, så her hadde senger og skruer flydd veggimellom
Gubben hadde nok GLADLIG tatt det selv,meneh jeg liker å få ting unna når det passer meg jeg se [X(][X(] (sta)

Jeg gjorde det selv, INGEN problem [:D] 

Hadde ikke vært noe problem her heller,om jeg monterte skruene og det til sengebunnen rett fra starten av,haha [8D]

Synes du er flink jeg!! jeg vet hvordan du har det.. forrige uke så satte jeg sammen stellebordet, og det tok meg en halv dag.. måtte ha pause for hver gang jeg skulle bøye meg[;)] "hater" nå ikea[;)]

Flinka som ikke ga opp kampen mot sprinkelsenga 

Men du??

Hvorfor filma du det ikke? Da hadde lattern min blitt enda bedre..! Nå kan jeg jo bare se det for meg (å det er jo IKKE like gøy)

Å sånn btw.. jeg klarte å skru sammen sprinkel senga helt uten den derre lappen, som man kaller bruksanvisning...! (sånn hvis det var noen trøst å få den i tryne)

Det positive er at du klarte det HELT selv da, selv om jeg ser for meg at det har kommet en del gloser som jeg ikke tror finnes i ordboka underveis [;)]

Jeg angrer BITTERT for at jeg ikke filma,haha.....
Men,bruksanvisning brukte ikek jeg heller,hahaha....
Nei,uff...Senga er oppe iallefall...Møkka [X(][8D]

ORIGINAL: *dreamer*

Hahahaha
Skulle likt og sett det der[8D]
Du er veldig flink da!!

Noted!

Har en overaggressiv far/snart bestefar som tar seg av alt slikt uansett. Tror ikke senga hadde sett ut som en seng om jeg hadde prøvd meg på noe [8D]

Hehe,synes du er flink[:D]
Jeg har faktisk tenkt på å sette den opp selv,men tror ikke jeg orker.

Back
Topp