Mega skuffa..

alene27

Blir kjent med forumet
Venter nå mitt tredje barn[:)] på tirsdag blir det planlagt KS. Har hatt et litt slitsomt forhold til BF gjennom hele svangerskapet,men vi har bestemt oss for at vi skal prøve å få det til å funke.. er jo egentlig veldig glad i hverandre.
Han har vist om KS siden det ble satt dato, og nå i kveld kunne han fortelle at han kun blir med på KS så reiser han på jobb igjenn. Fortalte han at jeg ville han skulle bli med på samtale på mandag slik at han også får info rundt KS, noe han lovde at han skulle bli med på.
Så han kommer tirsdagsmorgen og reiser litt utpå dagen... kjører lastebil. Mega skuffa over at han ikke sitter av mere tid til uka for og være sammen med meg og lille nusket.[:(]

Uff, ja det skjønner jeg godt at du er skuffa over![:(] 

Vet ikke helt hva jeg skal si, så jeg bare deler denne lille historien min med deg:
Da jeg og sambo ble foreldre, reiste sambo hjem fra sykehuset på natta for å sove. Han hadde tilbud om å bli på sykehuset, det var god plass, og fødselen var jo nettopp over (hun ble født halv elleve, han dro vel hjem i ett-tiden eller noe), men han var trett og mente han ville få sove bedre hjemme. Jeg syns det var veldig leit da, men han skulle jo komme igjen neste dag.
Da han endelig kom tilbake fortalte han at han angret kjempemye på at han dro hjem, han lå bare i senga og ikke fikk sove og savnet oss. [:)] Så da han kom tilbake neste dag ble han værende på sykehuset hele natta.

Vi kan jo krysse fingrene og håpe at pappaen til  barnet ditt også får en viss bølge av kjærlighet og kanskje ombestemmer seg, eller i det minste angrer seg.

skjønner veldig godt du er skuffa...og det synes jeg også du har all rett til...

jeg ble dumpa av bf da jeg var 4 mnd påvei. å nå har han bestilt seg tur til USA på motorsykkeltreff ett par uker før termin...da kan no ungen komme når som helst...må innrømme jeg er veldig skuffa over at han ikke prioriterer og bryr seg om ungen sin mer enn dette....

ORIGINAL: toneany

Uff, ja det skjønner jeg godt at du er skuffa over![:(] 

Vet ikke helt hva jeg skal si, så jeg bare deler denne lille historien min med deg:
Da jeg og sambo ble foreldre, reiste sambo hjem fra sykehuset på natta for å sove. Han hadde tilbud om å bli på sykehuset, det var god plass, og fødselen var jo nettopp over (hun ble født halv elleve, han dro vel hjem i ett-tiden eller noe), men han var trett og mente han ville få sove bedre hjemme. Jeg syns det var veldig leit da, men han skulle jo komme igjen neste dag.
Da han endelig kom tilbake fortalte han at han angret kjempemye på at han dro hjem, han lå bare i senga og ikke fikk sove og savnet oss. [:)] Så da han kom tilbake neste dag ble han værende på sykehuset hele natta.

Vi kan jo krysse fingrene og håpe at pappaen til  barnet ditt også får en viss bølge av kjærlighet og kanskje ombestemmer seg, eller i det minste angrer seg.

Må faktisk signere denne.
Samme skjedde her. Bare at her måtte sambo betale masse penger for å sove over sammen med oss, så da dro han heller hjem (Tar 5min å kjøre), men hadde han sluppet å betale så hadde han vært der hele tiden. [:)]
Mannfolk blir tussete når de faktisk står oppi situasjonen, men har litt vanskelig for å sette seg inn i den før de faktisk er der [:)]

ORIGINAL: Jillaroo

skjønner veldig godt du er skuffa...og det synes jeg også du har all rett til...

jeg ble dumpa av bf da jeg var 4 mnd påvei. å nå har han bestilt seg tur til USA på motorsykkeltreff ett par uker før termin...da kan no ungen komme når som helst...må innrømme jeg er veldig skuffa over at han ikke prioriterer og bryr seg om ungen sin mer enn dette....

Fatter ikke hvordan mannfolk bare kan melde seg ut av svangerskapet på den måten!
Greit at det kan bli slutt, det er ikke noe å gjøre med, men man skal da bli foreldre samma faen. Kjenner jeg blir provosert. [:@]
Man får bare trøste seg med at det er de som taper på det, de som går glipp av spesielle opplevelser og tid med barnet sitt.

Back
Topp