mia1986
Elsker forumet
Er det andre som er usikre på rollen som tobarnsmor? Vet at en del venter nr 3, så de vet hva de går til
Jeg har en bonusdatter på snart 9 år som jeg har vært involvert i, i snart 6 år. Var veldig sikker på hvordan jeg ville gjøre det med eget barn da jeg selv skulle bli mor, og har så og si gjort alt med vår felles datter fra fødsel og til nå (3 år).
Har trivdes med full kontroll, men begynner nå å bekymre meg for hvordan det blir videre. Det blir litt av en krise for treåringen som har hatt meg tilgjengelig hele livet, å skulle dele mammaen sin... Og vil gjøre alt likt for nr 2, selv om jeg vet at dette ikke er gjennomførbart. Noen som har tips til å få sitt andre barn med minst mulig sjalusi fra storesøsken?
Har trivdes med full kontroll, men begynner nå å bekymre meg for hvordan det blir videre. Det blir litt av en krise for treåringen som har hatt meg tilgjengelig hele livet, å skulle dele mammaen sin... Og vil gjøre alt likt for nr 2, selv om jeg vet at dette ikke er gjennomførbart. Noen som har tips til å få sitt andre barn med minst mulig sjalusi fra storesøsken?