Meg som bekymrer meg igjen, lite symptomer

Mon89

Flørter med forumet
Nå så vi jo forje uke embryo og gynekologen så antydning til bankende hjerte.
Har siste uken hatt økende symptomer, hadde igår feber 38,5.
Er redd det har gjort at det er gått galt.

For idag har jeg hatt mye mer matlyst, bare småkvalm av og til, ikke ømme pupper.

Er det andre som har mistet symptomer uke 7?

Ja jeg bruker forumet for å spør, orker ikke dårlige tilbakemeldinger.

Mine symptomer har kommet og gått veldig.. enkelte dager så tenker jeg at det er noe galt fordi jeg ikke kjenner noe, og så noen dager seinere så har jeg masse symptomer.. kanskje symptomene dine kommer tilbake! [emoji4] hvis du er så bekymra at du ikke klarer å slappe av i det heletatt så bør du kanskje ta en ul så kroppen og sinnet får litt ro [emoji173]

Er 10+0 og mistet litt symptomer fra uke 9 men de kommer og går. Og noen ganger er jeg så dårlig at jeg ikke klarer å bevege meg og blir sengeliggende hele dagen til ungene skal hentes på sfo og bhg. Brystene mine er helt sykt vonde uansett. Skriker til om ungene bare kommer borti [emoji85] Varierer veldig mye tenker jeg

Mine symptomer har kommet og gått veldig.. enkelte dager så tenker jeg at det er noe galt fordi jeg ikke kjenner noe, og så noen dager seinere så har jeg masse symptomer.. kanskje symptomene dine kommer tilbake! [emoji4] hvis du er så bekymra at du ikke klarer å slappe av i det heletatt så bør du kanskje ta en ul så kroppen og sinnet får litt ro [emoji173]
Kanskje mine kommer tilbake? Skal ha ny ul fordi jeg ønsker det til fredag, men føler det er lenge til..

Symptomene mine kommer og går som de vil selv, er jo noen som faktisk aldri har symptomer uten at det er noe galt :) lykke til på fredag :)

For idag har jeg hatt mye mer matlyst, bare småkvalm av og til, ikke ømme pupper.

Mine symptom forsvant også i begynnelsen av uke 7. Uke 8 nå og kvalme og ømme bryst er borte for lenge siden. Fortsatt veldig trøtt da. Var ikke slik i tidligere svangerskap, men håper det er normalt for det.

Skjønner du blir bekymret, du får tenke at alt bra med spiren. :) Som flere har sagt over her, symptomer kommer og går. Sender deg en klem. :Heartred

Skjønner du er bekymret. Har hatt småkvalme siden uke 5 ca, men ikke like ille som den siste uka. Er 8+6 idag. Må si jeg skulle på en måte ønske at jeg ikke hadde noen symptomer, samtidig som at det selvfølgelig hadde uroet meg. Håper alt står bra til hos deg :-)

Skjønner du er bekymret. Har hatt småkvalme siden uke 5 ca, men ikke like ille som den siste uka. Er 8+6 idag. Må si jeg skulle på en måte ønske at jeg ikke hadde noen symptomer, samtidig som at det selvfølgelig hadde uroet meg. Håper alt står bra til hos deg :-)
Ok. Er vel uansett ikke vanlig å miste symptomer over natta om noe er galt.
Har jo vært kvalm, bare ikke så mye.
Hehe hjelper ikke høre du ER kvalm da [emoji6]

Ok. Er vel uansett ikke vanlig å miste symptomer over natta om noe er galt.
Har jo vært kvalm, bare ikke så mye.
Hehe hjelper ikke høre du ER kvalm da [emoji6]

Nei, så klart. Det er ofte da jeg gjør noe, det kommer. Men som sagt før i disse trådene, symptomer varierer veldig. :-)

Jeg "mistet" også symptomene en periode. Ikke ømme bryster eller noe annet og fikk god matlyst. Jeg tror det kan svinge veldig, plutselig kommer de tilbake igjen som bølger.
Roet meg også ned etter ultralyd men nå to uker etter så kjenner jeg jeg kan bli bekymret innimellom, for vet jo ikke hva som skjer inni magen. Men jeg tenker at det er veldig positivt at du har sett bankende hjerte på UL og etter det så synker risikoen for SA kraftig, sa min gynekolog hvertfall.
Hold fast på tanken at hjerte banker! Du har ingen symptomer som tilsier at noe skulle vært galt.
Men forstår deg godt! Vi er vel alle mer eller mindre bekymret... Du er gravid og hold fast ved tanken på at alt er bra :)

Jeg "mistet" også symptomene en periode. Ikke ømme bryster eller noe annet og fikk god matlyst. Jeg tror det kan svinge veldig, plutselig kommer de tilbake igjen som bølger.
Roet meg også ned etter ultralyd men nå to uker etter så kjenner jeg jeg kan bli bekymret innimellom, for vet jo ikke hva som skjer inni magen. Men jeg tenker at det er veldig positivt at du har sett bankende hjerte på UL og etter det så synker risikoen for SA kraftig, sa min gynekolog hvertfall.
Hold fast på tanken at hjerte banker! Du har ingen symptomer som tilsier at noe skulle vært galt.
Men forstår deg godt! Vi er vel alle mer eller mindre bekymret... Du er gravid og hold fast ved tanken på at alt er bra :)
Tusen takk! Nå som jeg er hjemme i sofaen kjenner jeg på dårlig form. Sliten og blir dårlig av at mannen steker pizza.. Så alt er nok bra[emoji6]

Tusen takk! Nå som jeg er hjemme i sofaen kjenner jeg på dårlig form. Sliten og blir dårlig av at mannen steker pizza.. Så alt er nok bra[emoji6]
Herlig med dårlig form ;) oh, pizza hørtes godt ut :hilarious:

Stort sett alle symptomer utenom å være trøtt forsvant i uke 6+5.

Ved min første graviditet skjønte jeg ikke at jeg var gravid før etter 4 til 5 måneder.

Back
Topp