Meg + overdose av hormoner = eksplosjon

julina

Betatt av forumet
Tror jeg kaller det Julinas lov heretter. Hah.

På onsdag kom jeg hjem fra jobb ganske seint. Sliten, SULTEN og sur. Egentlig var jeg ikke sur da jeg reiste fra jobb, men mangel på mat gjør meg en smule meggen.

Samboeren min hadde svinget seg rundt og ryddet mye i huset, inkludert inne i kjøleskapet.
Men, han hadde gjort tidenes brøler...
Han hadde ryddet eggene og plassert de i "eggeholderen" i kjøleskapet, og KASTET emballasjen.
Hva skjer da?
Jo, jeg vet ikke hva datostemplingen er....

Og for å si det helt enkelt,
akkurat på denne onsdagen kunne jeg nemlig tenke meg å hatt stålkontroll på datostemplingen på eggene... Houston, we have a problem!!!:smiley-angry016

Om jeg ble sur.
Yes. Jeg ble rett og slett forbanna. Skikkelig forbanna. Spesielt når det ikke eksisterer forståelse for mitt daværende behov. :smiley-angry017

Resten av dagen kan du gjette deg til selv.
Heldigvis fikk jeg spist, og bedt pent om unskyldning, tilgivelse og alt det der.:smiley-ashamed008

I går kom jeg hjem etter en lang overtidsdag,
10 timer med jobb etterfulgt av årsmøtet i sameiet jeg er styreleder for.
Sliten.
Ikke så sur.
Åpent kjøleskapet og tittet tilfeldigvis i øverste dørhylle der eggene står.
Og skrek ut i latter. jeg tror nesten jeg tisset på meg.
Samboeren min hadde datomerket alle eggene med store sorte sprittusjtall.:laughing001

Hehe :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hahhaha, så morsomt! Bra samboeren din tok det med et smil, her i huset hadde nok egga blitt pælma til skogs og surmulig resten av dagen :P Tror kanskje gubben og er gravid, for der er det som seriouse moodswings going on :P

Hahaha :D

Flax at egg kan ligge opp til 1 år før du bør vurdere å kaste dem ;) selv om stempel datoen sier noe annet!

He he :) fantastisk :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Haha, fantastisk :D

Og jeg kjenner meg igjen gitt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

haha :D Det var dagens! kjempesnill samboer du har :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Back
Topp