Meg og min samboers vei til BølleFrø

KrøllBøll

Elsker forumet
Jess, da har jeg bestemt meg for å begynne med dagbok og, for å få litt mer oversikt over min syklus siden den er på bærtur... så da bare begynner jeg med dagen igår siden jeg ikke husker heelt når jeg fikk mensne[:@] hehe

31 Jan: + vitex

01 Feb: EL test nærmer seg pos + vitex
02 Feb: + vitex

03 Feb: vitex
04 Feb:  + vitex

05 Feb: vitex + antydning til EL slim[:D]

06 Feb: vitex

07 Feb: vitex

08 Feb: vitex

09 Feb: + vitex

10 Feb: vitex omgansjuken[:'(]

11 Feb: vitex omgansjuken [:'(]

12 Feb: + vitex

13 Feb:

14 Feb:

15 Feb:

16 Feb:

17 Feb:

18 Feb:

19 Feb:

20 Feb:

21 Feb:

22 Feb:
 
Da skal vi følge spent med, og håpe at dagboka ikke blir lang før du flytter over i neste forum [:D]
 
ORIGINAL: 3 små engler

Da skal vi følge spent med, og håpe at dagboka ikke blir lang før du flytter over i neste forum [:D]


Tusen takk snupp [:)] såå nydelig du er ha en kjempe fin nattevakt.. selvom den kan bli laang.. jobba litt natt jeg og
 
gratulera med dagbok :) spennendes :) [:D][:D]
 
Gratulerer med dagbok og lykke til under EL [:D]
 
ORIGINAL: 4wannab5

Gratulerer med dagbok og lykke til under EL [:D]
 
Tuuuuseeen takk jenter :)
 
Ey! [:D] Så gøy å se at du har fått deg dagbok! [:D] Gleder meg til å følge med på veien til verdens beste bøllefrø [;)]
 
ORIGINAL: Kakken

Ey! [:D] Så gøy å se at du har fått deg dagbok! [:D] Gleder meg til å følge med på veien til verdens beste bøllefrø [;)]


hihi.... søøøøt du [:)] har ikke du dagbok da?
 
syns denne pp kan bli litt morsom jeg! :) fordi nå skal jeg og sambo prøve å ha sex annenhver dag heelt fram til mens, bare for å se om det hjelper! for de andre pp så har vi hatt noen dager på og maaaaange dager av [8D] å det har det jo ikke blitt no unge av.. så skal bli spennende detta her.. kansje det funker [;)]
 
hehe, det synes jeg hørtes ut som en god plan[:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Soul

hehe, det synes jeg hørtes ut som en god plan[:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: KrøllBøll

ORIGINAL: Kakken

Ey! [:D] Så gøy å se at du har fått deg dagbok! [:D] Gleder meg til å følge med på veien til verdens beste bøllefrø [;)]


hihi.... søøøøt du [:)] har ikke du dagbok da?


Nei, ikke foreløbig. Hehe...
 
ÅÅÅÅÅÅÅÅ[:@][:'(][:o][:(] ikke noe sex på flere dager... bajs.. men men sånn går det når sambo ikke klarer å drikke med måte :P hehe
 
Uffda....hehe

Tror vi også må prøve annenhverdag.. i neste omgang!!! Men selfølgelig går det denne gang.. tror du ikke?? Er det meningen så kommer spiren og setter seg fast...DEN!!!!

Føller med i spenning her...
 
ORIGINAL: Erkeengel Gabrielle

Uffda....hehe

Tror vi også må prøve annenhverdag.. i neste omgang!!! Men selfølgelig går det denne gang.. tror du ikke?? Er det meningen så kommer spiren og setter seg fast...DEN!!!!

Føller med i spenning her...


Det er jo verdt et forsøk [:)]
 
Back
Topp