Meg og meg og....

snusmumrik

Forumet er livet
Hvordan oppfatter dere denne fruen?? [:D][8D]

Skoleflink, organisert og veldig glad i mannen din,,

sprudlende,livlig, super forelska, kjempe glad i musikk, humørspreder, tror du har en latter som smitter[:)]

ORIGINAL: Marianne_87

Smart, lett å like, veldig forelska og sporty :)

Kan bare signere, for det var akuratt det samme jeg tenkte [;)]

Det var masse fint da[:)][:)][:)]
Forelsket altså?? JEG? Kan ikke skjønne det [8D]

Målbevisst, har et stort hjerte, familien din betyr ekstremt mye for deg, men samtidig tar du godt vare på de andre rundt deg, snill, liker og leve litt sunt- men samtidig er du en liten godtemons[:D][8D] 

Veldig emosjonell [:D] Og like nerd som meg, tihiiiiiiii! Og så tror jeg at du er sånn at du legger sjela di i ting med full tyngde [:)]

ORIGINAL: KiNiZ

sprudlende,livlig, super forelska, kjempe glad i musikk, humørspreder, tror du har en latter som smitter[:)]

Kan bara signera den, för det är detsamma som jag tycker :)

ORIGINAL: ebbi

Målbevisst, har et stort hjerte, familien din betyr ekstremt mye for deg, men samtidig tar du godt vare på de andre rundt deg, snill, liker og leve litt sunt- men samtidig er du en liten godtemons[:D][8D] 

Hæææææ??? Skjønner ikke hva du snakker om[8D][8D][8D][8D]hehe

ORIGINAL: Aislin

Veldig emosjonell [:D] Og like nerd som meg, tihiiiiiiii! Og så tror jeg at du er sånn at du legger sjela di i ting med full tyngde [:)]

Stemmer igrunn bra det ja... [:D]

ORIGINAL: *Ønskebarnet*

Skoleflink, organisert og veldig glad i mannen din,,

pluss kjempe flink mamma[:D]

- Glad i mannen din
- Glad i Oliveren din [:D]
- Glad i musikk
- Flink på skolen
- Snill og omtenksom
- Flink mamma [:)]

Organisert, VELDIG forelska i guttene dine, tror du har en utrolig evne til å fokusere, skoleflink, VET du har en herlig latter og at du er ei kjempekoslig dame, og du er veldig målbevisst!!![:D][:D]

Tusen takk for masse koselig [:)][:)][:)]

Back
Topp