Meg og hunden

Maanestråle

Gift med forumet
Skal nå gå "drektige" sammen [:D]

Hun fikk løpetid nå i helgen, og skal leveres for parring om en uke! Så da får vi vagge rundt her begge to i noen måneder... urettferdig nok er jo alt over for henne på fire måneder [;)] 2 måneder drektig og 2 måneder så er alle skjønne babyene hennes vekke... [:(]
Så det blir andre kullet hun får! Nyyyydelige hunden min!!! [:D][:D][:D]

Bilder kommer SELVFØLGELIG når valpene er født [;)] Sånn ca i begynnelsen av august... [:)][:)][:)]

Å så gøy! Hva slags hund er det du har da?

Hihi, jeg har en labradoodle [:D]

Har du også hund?

Nei, men har SÅ lyst på, men mannen er i mot det. Vet at det er mye arbeid, men ser en STOR fordel for meg da, da hadde jeg hatt noen som tvang meg til å gå tur to ganger for dagen [:D] Og labradoodle er så søte!

Mye arbeid?? Nei nei, det er bare en unnskyldning [:D]
Finn en rase (eller blanding som jeg har) som er rolig inne og lydige ute. Jeg har lyst på en til jeg  [;)]
Men DET blir kanskje litt mye nå som vi venter et mini-medlem i familien [;)] men jeg vet jeg kommer til å sprekke på den fronten også å få en lekekammerat til hunden vår. De sier jo at det ikke er mer arbeid med to enn med en, for med to så aktiviserer de hverandre i stede for å henge i "skjørte-kanten" til matmor [:D][:D]

Herlighet, så koselig[:D] Vi har også hunn-hund, men har ikke tenkt på å "sette valper på henne". Huff, det høres tragisk ut[:-]
Men det hadde vært moro å ført genene hennes videre[:)]

Er det ikke mye stress med valpekull?

vi er blitt spurt om å bli forvert for en ny oppstartet kennel...
så nå venter vi på den perfekte tispa... :D

Vi er fõr verter, så vi har ikke valpene hos oss. De skal være hos oppdretter... Hadde de vært hos oss, så hadde jeg krevd politiattest, cv og søknad i 5 eksemplarer før noen hadde blitt vurdert som nye eiere [:D]
Men to måneder uten henne hjemme blir STILLE!!! Off som jeg kommer til å savne henne! Samboeren mente vi burde reise på hopp-på tur for å få tiden til å gå når hun er borte [;)]

Meeeen, innrømmer at jeg er glad dette er siste kullet hun skal ha, for hun var sliiiiten etter forrige gang! Det var for ca et år siden. Så dette blir nok det aller siste så sant det ikke skjer noe spesielt...
Som at kronprinsen vil ha en til f.eks [;)][8D]

vi skulle få ha valpene her pga vi har andre typer dyr her også.. men de skal ikke være her hele tiden, det tror ikke jeg at vi kommer til å greie...
*mase kennel eier til å flytte i nabohuset* hehehehehe

Back
Topp