meg og forstervannet igjen...

AB

Forumet er livet
Jeg tok å titta med et lite speil nedentil (jeg vet, litt ekkelt, men jeg var så nysgjerrig[8|]) siden jeg føler jeg har lekt litt.. å der ser jeg et stykke inn og ser en tykk hvit veske.. hvordan skal forstervann se ut?? er det tynt el tykt? lurer så på om det er utflod eller fostervann.. ... hmm.. lurer på om jeg kanskje skal ringe føden i morgen uansett jeg..

men blir glad for svar hvis noen vet[8|]

he akkurat lest om fostervann,om det e fostervann så lekke det litt heile veien ,akkurat som om du går å tisse på deg og så e det heilt tyntflytande..ska vær heilt blankt som vann om det ikkje e misfarga.Ta på deg et bind og vis det te jordmor imårå,hu vett om det e fostervann som he lekkt då.Det lukte visst litt søtt au,lykke te[:)][:)]

Har den tisse følelsen ofte.. som om jeg lekker, men jeg kan godt se at dette kan være utflod ja.. hvis forstervann skal være tynt...

tusen takk for svar jenter.. dere er så gode å ha[:D]

Hm.. min jordmor sa at fostervann gjerne var litt hvitt [8|] Men hun virker ikke som hun har så god peiling, min kjære har ikke tillit til henne i det hele tatt.

Min Jm er kanskje litt spessiell da, men hun sa det luktet " emment som sæd" jeg sa bare javell og orket ikke å spørre noe mere......he,he[8|]

ORIGINAL: Jinxie

Når vi var på omvisning på føden, så sa jordmora der at fostervann kunne enten være blankt, misfarget (hvis babyen har bæsja i det) eller "blakket" altså litt hvitaktig men fremdeles gjennomsiktig.

Samme beskjed har jeg også fått

Back
Topp