Meg med prematur barn

Bobbla

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
For de som fikk det med seg så ventet jeg barn sent i august,men fikk allerede i mai mnd.
For det første så er jeg usikker på hvordan gruppe jeg skal forholde meg til, så om noen har en mening om det si gjerne ifra om hvor du/dere syns jeg skal være.

Ville bare oppdatere dere på at alt sammen går bare bra med lillemann som jeg kaller han. Vokser seg sakte men sikkert stor. Er blitt 30+1 fødselsuker og er 23 dager gammel. Har så langt ikke hatt noe infeksjoner. ( bank i bordet)
Dagen blir veldig lik og lang, så må bare holde ut.

For de som fikk det med seg så ventet jeg barn sent i august,men fikk allerede i mai mnd.
For det første så er jeg usikker på hvordan gruppe jeg skal forholde meg til, så om noen har en mening om det si gjerne ifra om hvor du/dere syns jeg skal være.

Ville bare oppdatere dere på at alt sammen går bare bra med lillemann som jeg kaller han. Vokser seg sakte men sikkert stor. Er blitt 30+1 fødselsuker og er 23 dager gammel. Har så langt ikke hatt noe infeksjoner. ( bank i bordet)

Dette hadde jeg ikke fått med meg. Så utrolig bra at det har gått fint med lillemann. Det må være en enorm påkjenning det du har gått og går gjennom.
Du kan jo være litt i begge gruppene om du vil? Kanskje de utfyller hverandre litt i forhold til ting du må lure på osv.

Skjønner godt at dagene blir lange, men hver dag er et skritt fremover :)

Oiij, det har jeg ikke fått med meg.
Hvor langt på vei var du da han kom til verden?

Godt å høre at det går bra etter forholdene.

Ønsker dere lykke til videre fremmover!

Er jo bare å være i augustforumet. ❤️
Premature blir jo nesten behandlet litt som de er i magen når de er så små... :) Dere blir jo en god stund på sykehuset. Det er jo augustdatoen som blir litt alderen på en måte.

Det hadde jeg ikke fått med meg heller. Godt å høre at det har gått så bra, håper det fortsetter likens. ❤️

Hvilken uke kom han og hvor mye veide han?

Du er helt sikkert like velkommen i begge terminforumene, fint at du oppdaterer oss :)

Har tenkt myyyye på dere ❤️ sterk liten en! Går det bra med deg opp i det hele?
Flott å høre at det går så bra!

Så bra at det går godt med den lille!!❤️ Hvordan går det med deg oppi alt? Jeg tror du skal ha en fot i begge grupper om det er det du ønsker. De forskjellige gruppene gir svar på forskjellige ting og det er jo egentlig derfor de er her:) Han er jo, som nevnt over, så liten enda at han blir jo behandlet som om han fremdeles var i magen din.
Takk for at du oppdaterte oss!
Mange tanker og klemmer❤️

Godt å høre at det går bra tross den tøffe starten!! Ønsker dere masse lykke til videre fremover<3

Og ang. hvor du "hører til" i termingruppene, så synes jeg du fint velger det selv. Gjerne begge to også, det gjør jo ingenting det :D

Så bra at det går så fint, gratulerer så mye med lille. Tenker også at det sikkert er greit å være med i begge grupper:)

Takk før alle gratulasjoner med at lillemann er kommet
Jeg fikk han i uke 26+6. Idag var han allerede 1253g

Med meg går det bra, heldigvis lever vi i et rikt land som sier at far også har krav på å være her. ( er vel ikke bare at vi er et rikt land, men også at vi har rettigheter) Hvis ikke så tror jeg ikke at jeg hadde klart å vært uthvil til en hver tid. Det er faktisk begynt å bli litt "mas" angående pumping for at jeg skal klare å holde på melk. Kjenner jeg blir litt forbanna på at dem "maser" sånn men jeg må bare prøve å se om det hjelper på sånn at han får min melk. Det er viktig for han.

Blir nok å holde et øye med på maigruppen og holde meg her inn i augustgruppen.
Når jeg først fikk tak på passordet å kom meg inn på forumet så hadde jeg håpet på å bli kjent med en gruppe mennesker som skulle ha samtidig som meg.
Så håpe på å bli bedre kjent med dere alla sammen ☺

Back
Topp