Meetho

unemoren

Forumet er livet
Er alt klart til den store dagen nå da?[:D][:D][:D][:D]
Så du hadde utdrikkningslag hva fant de på for noe gøyt for deg?

Ja, nå er det bare 2 dager igjen!!!
Kan tenke meg du er spent og gleder deg[:D][:D][:D]

Gleder meg til å høre om den store dagen og se bilder av den nydelige bruden

Ja, NÅ nærmer det seg!! [:D]

Ting begynner stort sett å bli klart, det som gjenstår er vel oppdekking og pynting av lokalet, så det er dagens gjøremål [:)]
Halve slekta har allerede invadert gården her, og i dag kommer den siste halvparten [:D]

Utdrikningslag ja, DET var verdens beste dag det!! [:D]
Kunne ikke fått bedre forlover enn mammaå lillegutt-snuppa mi

Dagen begynte med deilig massasje for en anspent brud, før jeg ble sminka, ikke noe voldsomt, bare helt naturlig [;)]
Så slo vi ihjel litt venting med deilig kaffe og kake på Det lille kaffekompaniet, før vi gikk i parken og hadde fotoshoot [:D]
Deretter en himmelsk lunsj hjemme hos en veninne, med deilige baguetter som mannen til Cathygirl hadde laget. Flinke mannfolk!!
Så skulle vi egentlig på Wasteland, men pga en sosete kjerring som ikke klarte å få musikken på, selv etter en time venting, stakk vi derfra...
Så tok vi litt flere bilder av alle jentene sammen, før vi gikk på Fridays og spiste GOOOOOOD mat, og skravla i mange timer!
Fikk sååå mange fine ord av go'jentene mine

Helt perfekt, med andre ord! Rolig og avslappa, og ingen voldsomme sprell, akkurat sånn jeg liker det [;)]

Så godt å høre at du koste deg snuppa![:D]

Gleder meg noe helt sykt til i morgen!! Skjønningen!! Du kommer til å være sååå nydelig og vakker!! Eg må huske lommetørkle[;)][:D]

Høres ut som ett perfekt utdrikkningslag[:D][:D]
Masse lykke til i morgen gleder meg til å se bilder

ORIGINAL: unemoren

Høres ut som ett perfekt utdrikkningslag[:D][:D]
Masse lykke til i morgen gleder meg til å se bilder

Back
Topp