meeerkelig drøm...hehe!

Fever

Gift med forumet
hadde den meeerkeligste drømmen sånn på mårrakvisten i dag.

Plutselig hadde vi fått en baby! Ikke hadde vi nesten noe klær, ikke hadde vi bleier, og ikke hadde vi vognpose! Vi var hjemme med ungen ( et hjem ikke JEG kjente igjen ,men...)
Ungen var sikkert 4 mnd, men alikevel nyfødt! Hehe.. Husker jeg stresset rundt med ungen i trøye+ sparkebukse i vognen med kun en dyne, og letet etter en barnebutikk som hadde vognpose. Fant en og da måtte jeg inn på kontoret til ei som måtte legge inn str. på senga VÅR for å finne ut om den hadde pose.. så fant hun èn... 24000,- kostet den! MAAAN! Var en merkelig pose i mange lag eller noe... men helt sykt! Og jeg glemte hele tiden å kjøpe bleier... så ungen hadde bare på seg en kjempesvær i str 7 el no som hadde vært i en prøvepakke. Fysj for no SURRING!

så tror jeg at jeg begynte å komme til meg selv...

usj... helt merkelig dette. men alt koker sikkert ned til at jeg føler for å shoppee nå. Har jo bare kjøpt vogn og noen få klesplagg.. og ingen bleier..hehe. (vi skal ha brettebleier)

ORIGINAL: jemy

Uttrolig bra!! Det er helt sykt hvor mye rart man drømmer for tiden... I natt drømte jeg at pappa var isdanser, en dritgod en... Det høres kanskje ikke så rart ut, men når jeg sier at mannen er 2 meter høy og veker over 115 kg så blir bildet mer og mer komisk... For ikke å snakke om at mannen snart er 60 år.. Masse piruetter og i trikot... HA HA HA. Siden pappa er SÅ interessert i isdans også da (NOT) så faller denne drømmen under snåle drømmer for meg... he he he

ORIGINAL: Marcen

Uttrolig bra!! Det er helt sykt hvor mye rart man drømmer for tiden... I natt drømte jeg at pappa var isdanser, en dritgod en... Det høres kanskje ikke så rart ut, men når jeg sier at mannen er 2 meter høy og veker over 115 kg så blir bildet mer og mer komisk... For ikke å snakke om at mannen snart er 60 år.. Masse piruetter og i trikot... HA HA HA. Siden pappa er SÅ interessert i isdans også da (NOT) så faller denne drømmen under snåle drømmer for meg... he he he

Heheheheh! Ja jeg ser det for meg!! :P Luuuurer på om tilstanden vår har noe å si i dette her...lol

ORIGINAL: Fever

ORIGINAL: Marcen

Heheheheh! Ja jeg ser det for meg!! :P Luuuurer på om tilstanden vår har noe å si i dette her...lol

Vil tro det har noe å si ja... Men dette er hvertfall en av de artige tingene graviditeten bringer med seg... Sambo og jeg har hatt mange fine lattere i sengen på morgenkvisten....

Back
Topp