Mee too

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Noen som vet hvor man får kjøpt det merke?
På nettet og/eller butikk?
:)

Zalando.no

Og så hadde de det hvertfall før på en baby/barnebutikk på Nordbysenteret i Sverige (husker ikke hva den heter dessverre).

Mye fint i MeeToo.. men må si at kvaliteten har skuffa meg.. Hadde en heldress i sommer som jeg leverte inn 2 ganger fordi trykknappene røk.. Og en body jeg fikk ble stygg i trykker etter få vask, der røk også en trykknapp.
Har en heldress nå også, der er knappene fortsatt fine da:-)

Mye fint i MeeToo.. men må si at kvaliteten har skuffa meg.. Hadde en heldress i sommer som jeg leverte inn 2 ganger fordi trykknappene røk.. Og en body jeg fikk ble stygg i trykker etter få vask, der røk også en trykknapp.
Har en heldress nå også, der er knappene fortsatt fine da:)

Ok,det er jo fryktelig kjedelig.
Han fikk i gave nemlig en sparkebukse og body som først er tatt i bruk nå, og var så fint mønster og sterke farger:) Derfor kunne jeg gjerne tenkt mer i samme merke.

Har en heldress nå også, der er knappene fortsatt fine da:-)

Så kjedelig da! :( Har ikke vært borti noe sånt med Mee Too jeg, snuppa har hatt masse derfra i alle størrelser mellom 0 og 6 år og alt har hatt veldig god kvalitet. Men de fleste merker er jo uheldige med produksjonen innimellom har jeg inntrykk av, så kanskje det var produksjonsfeil på plagget? Vi er hvertfall veldig fornøyde :)

Back
Topp