MEDUSA!!!

KathMor

Forumet er livet
Du har altså fått ny termin? Vær tpå ordinær UL? Vet dere hva det blir?? [:D]

[:D]

[;)]

Hehehe[:D] Jaaaaaa, vi har vært på ordinær UL[:)] Alt var strålende flott, og jeg ble altså flyttet fra 2. april til 31. mars... Men jeg hadde kommet akkurat så langt som jeg trodde, så forklaringen er tydeligvis at de bare teller til 40 uker på Ullevål (ikke 40 + 2)...

Sånn ut i fra UL synes vi ikke at knøttis ligner på Ida, men det er jo selvsagt helt håpløst å si noe sånt[:D] Men man sammenligner jo uansett, eller hva?

Og, dessverre for dere, er vi av den gammeldagse typen som vil vente til fødsel med å vite kjønn[8|] Men JEG synes den lille så litt gutteaktig ut[8D] Haha... Vi får vente og se!

(Kanskje dere vil ha et UL-bilde etter hvert? Må finne ut hvor kameraet er først i så fall...)

Jaaaaa UL BILDE [:D][:D] Jeg tror det kommer en gutt jeg altså - OVERBEVIST [:D]

Åååå.. Så koselig!!![:D][:D] Gratulerer med en frisk liten overraskelse[:D]

Var veldig stas å ikke vite kjønnet! Angra ikke et sekund under fødselen!![:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Nei, nettopp! Vi visste ikke sist heller, og var ikke i tvil om hva vi skulle gjøre denne gangen[;)] Og så er det litt stas når alle går rundt og tipper og føler ting[8D]

Lager bildetråd om noen dager, jeg... Tror kameraet er hjemme, og vi bor jo hos mamma denne uken.. Får se om jeg får tatt meg en tur hjemmom etter hvert.

OM det kommer en nr3 så er det fristende altå.. å ikke vite [:D] Tviler på det går men hehe... Og tviler litt på 3 sån btw, men ringtesten er jo 100% sikker - ikke sant Prinsessen?? hahaha [8D]

ORIGINAL: Medusa_83

ORIGINAL: *MissMe*

Nei, nettopp! Vi visste ikke sist heller, og var ikke i tvil om hva vi skulle gjøre denne gangen[;)] Og så er det litt stas når alle går rundt og tipper og føler ting[8D]

Lager bildetråd om noen dager, jeg... Tror kameraet er hjemme, og vi bor jo hos mamma denne uken.. Får se om jeg får tatt meg en tur hjemmom etter hvert.

Eneste som jeg syns var litt kjedelig å ikke vite denne gangen var pga. klærne... Men jeg vaska alt det minste, så vasker jeg resten nå...[;)] Men definitivt verdt det!!![:D]

Back
Topp