Medlidenhet søkes (klagetråd)

Hjerteknøtt

Forelsket i forumet
Jeg født lillegutten vår for en måned siden, og han er bare fantastisk [emoji173] Men dessverre har jeg fortsatt bekkenløsning, hvor den i snart en uke nå har gitt meg til tider uutholdelige smerter :( Jeg kan ikke gå, er såvidt jeg klarer å komme meg gråtende på toalettet, og da hender det mannen må dra meg på en dyne på gulvet for å få meg tilbake til senga. Og som ikke smertene i seg selv er nok så har jeg fått det som mest sannsynlig er influensavirus i meg, så feberen har liggi på mellom 39 og 40,5 i mange dager... Jeg tror feberen også forsterker smertene i bekkenet, det setter seg jo gjerne litt i muskler og ledd og sånn.

Det er så fælt å være så hjelpesløs! Jeg har bare sønnen min når han skal ammes, siden jeg ikke bør varme han opp med feberen og sånn, og at jeg må passe ekstra på ryggen (korsryggen er selvfølgelig også øm og stiv). Dere kan tro jeg savner han! Og det er ikke gøy å ikke kunne ta vare på sin egen baby :( Heldigvis er pappaen hans super til å ta vare på oss begge to.

Det er kanskje teit å innrømme det, men jeg ønsker meg bare litt sånn ren medlidenhet fordi jeg synes så fryktelig synd på meg selv, og er så innmari sliten av å ha vondt. Svangerskapet generelt var også veldig tungt og vanskelig... Fødselen er det eneste jeg ikke gruer meg til å gjennomgå igjen ved neste baby:p
 
Jeg hadde også skikkelig problemer med bekkenet etter fødsel. Kunne ikke snu meg i senga en gang.
Du har krav på gratis fysio i 6 mnd nå etter fødsel når du er så plaget. Så få henvisning til det når du er feberfri igjen.
Du kan også gjøre div ryggøvelser hjemme. Google det, så finner du forskjellige øvelser.

Føler med deg!! Jeg synes det var jævlig etter sist fødsel.
Skal ha igjen i juni nå, og akkurat kommet meg etter hyperemesis. Så har begynt å trene opp rygg osv for å stabilisere, for å unngå at det skal skje igjen.
 
Huff, så utrolig kjipt :(
Sender deg mange varme klemmer (eller kanskje kalde pga feberen? ;) ) ❤
Ønsker deg god bedring slik at du kan kose deg med babyen din :)
 
Update - Ble innlagt på sykehus i kveld, har visst infeksjon i kroppen (ikke influensa, som jeg først trodde). Nå får jeg i alle fall hjelp <3 Er i kontakt med fysio også.
 
Masse god bedring te deg! No e du i gode hender og får den behandlingen du trenger :)
 
Tusen takk! <3

Men har en ny update, det viste seg å være blodpropp! Som jeg fikk i svangerskapet, men som bestemte seg for å klikke nå da.

Flere enn meg som ikke visste at blodpropp kan kjennes akkurat ut som bekkenløsning?
 
Uff, du har virkelig hatt det fælt etter fødsel [emoji813] enda godt de fant ut av det, for det hørtes helt forferdelig ut. Masse klemmer til deg
 
Back
Topp