Medisisk abort, sluttet å blø etter 6 dager

Ønskefrø

Flørter med forumet
Hei, tok medisinsk abort, etter MA, på fredag. Har sluttet å blø allerede nå etter 6 dager. Er det normalt? Var BO så var ingen foster inne i fostersekken
 
Jeg hadde også BO. Småblødde lenge før aborten, men blødde litt etter første pillen og så blødde jeg vel 2-3 dager etter cytotecpillene og så spotting 1-2 dager før det stoppet helt.
Tilsammen vil jeg si jeg blødde 2,5 uke. Men etter pillene så var det rundt 3-5 dager.
 
Jeg hadde også BO. Småblødde lenge før aborten, men blødde litt etter første pillen og så blødde jeg vel 2-3 dager etter cytotecpillene og så spotting 1-2 dager før det stoppet helt.
Tilsammen vil jeg si jeg blødde 2,5 uke. Men etter pillene så var det rundt 3-5 dager.
Og du fikk ut alt av forsteranlegg? jeg er redd for rester!
 
Og du fikk ut alt av forsteranlegg? jeg er redd for rester!
Siden dette bare var for en uke siden så kan jeg ikke garantere at alt er ute. Men noe som lignet en fostersekk kom ut dagen før cytotecen. Hos meg så det ut som om Mifegyne-pillen egentlig var alt kroppen trengte på å gi slipp. Siden blødningene har stoppet helt opp så tolker jeg det positivt til det motsatte er bevist. Men jeg hadde akkurat samme spørsmål som deg. Jeg forventet mye smerter og mye blod, og ble veldig overrasket over hvor fort det gikk sammenlignet med historiene jeg har hørt. Det er kanskje nettopp det at det en BO som gjorde det kort og greit for oss? Det var ikke store saken som kom ut.
 
Jeg slutta etter fem dager med begge mine . Noe rosa ved tørk og en slintre her og der.
 
Back
Topp