Medisinsk Sekretær

kmb

Forelsket i forumet
Jeg vurderer å bli medisinsk sekretær via Treider.

Dere som jobber med det, er det lett å få jobb, hva går arbeidsoppgavene deres ut på, hva ligger lønnen på etc..??

Takk for svar! :)

Dytter for deg

Jeg har gått på Treider, medisin sekretær.

Du søker jobber som helsesekretær og får samme lønn som de. Hvis du bor i nærheten av Oslo er det mange jobber

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har gått på Treider, medisin sekretær.

Du søker jobber som helsesekretær og får samme lønn som de. Hvis du bor i nærheten av Oslo er det mange jobber

Ellers i landet da? Vet du noe om det? ;)

Hvor i landet bor du?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Søker som helsesekretær

Sent from my GT-S7560 using BV Forum mobile app

Bakdelen er at om en autorisert helsesekretær søker samme jobben som deg, er at du da stiller bak i køen..

Jeg vurderer å bli medisinsk sekretær via Treider.

Dere som jobber med det, er det lett å få jobb, hva går arbeidsoppgavene deres ut på, hva ligger lønnen på etc..??

Takk for svar! :)
hvor lenge går man på dette studiet?

Søker som helsesekretær

Skriver du på cv at du er helsesekretær selvom du ikke er det?

Nei:) jeg stortrives! Har akkurat hatt fødselspermisjon så har jo brukt litt lengre tid da men;)

skjønner. trenger å få tatt noen utdannelse sånn at jeg kommer meg ut av butikkjobbene. jeg har akkurat begynt å studere medisin grunnfag på deltid nettbasert men er to år til jeg er ferdig der.

Skriver du på cv at du er helsesekretær selvom du ikke er det?

Nei jg skriver med. Sekretær

skjønner. trenger å få tatt noen utdannelse sånn at jeg kommer meg ut av butikkjobbene. jeg har akkurat begynt å studere medisin grunnfag på deltid nettbasert men er to år til jeg er ferdig der.
Er veldig ok å studere med små barn:) skal ta grunnfag medisin som privatist når jeg er ferdig til jul:)

Er veldig ok å studere med små barn:) skal ta grunnfag medisin som privatist når jeg er ferdig til jul:)