Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ellers i landet da? Vet du noe om det?Jeg har gått på Treider, medisin sekretær.
Du søker jobber som helsesekretær og får samme lønn som de. Hvis du bor i nærheten av Oslo er det mange jobber
Sent from my iPhone using BV Forum
hvor lenge går man på dette studiet?Jeg vurderer å bli medisinsk sekretær via Treider.
Dere som jobber med det, er det lett å få jobb, hva går arbeidsoppgavene deres ut på, hva ligger lønnen på etc..??
Takk for svar!![]()
Jeg tar helsesekretær privat nå og det tar 1 århvor lenge går man på dette studiet?
Skriver du på cv at du er helsesekretær selvom du ikke er det?Søker som helsesekretær
Sent from my GT-S7560 using BV Forum mobile app
Et år er ikke så gæernt for å få en arbeidstittelJeg tar helsesekretær privat nå og det tar 1 år
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
NeiEt år er ikke så gæernt for å få en arbeidstittel
skjønner. trenger å få tatt noen utdannelse sånn at jeg kommer meg ut av butikkjobbene. jeg har akkurat begynt å studere medisin grunnfag på deltid nettbasert men er to år til jeg er ferdig der.Neijeg stortrives! Har akkurat hatt fødselspermisjon så har jo brukt litt lengre tid da men
Skriver du på cv at du er helsesekretær selvom du ikke er det?
Er veldig ok å studere med små barnskjønner. trenger å få tatt noen utdannelse sånn at jeg kommer meg ut av butikkjobbene. jeg har akkurat begynt å studere medisin grunnfag på deltid nettbasert men er to år til jeg er ferdig der.
ja får satse på at det stemmerEr veldig ok å studere med små barnskal ta grunnfag medisin som privatist når jeg er ferdig til jul
Arbeidstiden på sykehus er som regel 8-15.30. Evt 7-15![]()
Du tjener mer på å jobbe på sykehus, Jeg har en grunnlønn på ca 360"-380"kr. ( selvfølgelig unntak)
Sent from my iPhone using BV Forum