Medisinsk Sekretær

kmb

Forelsket i forumet
Jeg vurderer å bli medisinsk sekretær via Treider.

Dere som jobber med det, er det lett å få jobb, hva går arbeidsoppgavene deres ut på, hva ligger lønnen på etc..??

Takk for svar! :)

Dytter for deg

Jeg har gått på Treider, medisin sekretær.

Du søker jobber som helsesekretær og får samme lønn som de. Hvis du bor i nærheten av Oslo er det mange jobber

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har gått på Treider, medisin sekretær.

Du søker jobber som helsesekretær og får samme lønn som de. Hvis du bor i nærheten av Oslo er det mange jobber

Ellers i landet da? Vet du noe om det? ;)

Hvor i landet bor du?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Søker som helsesekretær

Sent from my GT-S7560 using BV Forum mobile app

Bakdelen er at om en autorisert helsesekretær søker samme jobben som deg, er at du da stiller bak i køen..

Jeg vurderer å bli medisinsk sekretær via Treider.

Dere som jobber med det, er det lett å få jobb, hva går arbeidsoppgavene deres ut på, hva ligger lønnen på etc..??

Takk for svar! :)
hvor lenge går man på dette studiet?

Søker som helsesekretær

Skriver du på cv at du er helsesekretær selvom du ikke er det?

Nei:) jeg stortrives! Har akkurat hatt fødselspermisjon så har jo brukt litt lengre tid da men;)

skjønner. trenger å få tatt noen utdannelse sånn at jeg kommer meg ut av butikkjobbene. jeg har akkurat begynt å studere medisin grunnfag på deltid nettbasert men er to år til jeg er ferdig der.

Skriver du på cv at du er helsesekretær selvom du ikke er det?

Nei jg skriver med. Sekretær

skjønner. trenger å få tatt noen utdannelse sånn at jeg kommer meg ut av butikkjobbene. jeg har akkurat begynt å studere medisin grunnfag på deltid nettbasert men er to år til jeg er ferdig der.
Er veldig ok å studere med små barn:) skal ta grunnfag medisin som privatist når jeg er ferdig til jul:)

Er veldig ok å studere med små barn:) skal ta grunnfag medisin som privatist når jeg er ferdig til jul:)

ja får satse på at det stemmer ;) heldigvis er det jo natta for henne kl 19-20

Det er bare å sjekke nav. Jeg begynte i september og var ferdig i desember.

Har merker at det egentlig ikke spiller noen rolle om du er autorisert. Dem ser heller på deg som person. Jeg jobber på et sykehus på Østlandet, vi hadde nettopp ute en ledig stilling. Det var 32 søkere på den. 16 var autoriserte, 10 var medisinsk sekretærer og resten manglet utdannelse. Den som fikk jobben var medisinsk sekretær som hadde gått på Treider. Søk i vei! Dem har et godt rykte på seg :)

Tusen takk for mange svar! Så spennende! Jeg skal søke og gleder meg til å få brukt hjernen er det lettere å få seg jobb på sykehus eller legekontor? Kunne tenke meg legekontor da arbeidstidene er bedre med små barn i hus, men tar selvsagt hva som måtte komme!
Hva ligger lønnen på?

Arbeidstiden på sykehus er som regel 8-15.30. Evt 7-15 :)

Du tjener mer på å jobbe på sykehus, Jeg har en grunnlønn på ca 360"-380"kr. ( selvfølgelig unntak)

Arbeidstiden på sykehus er som regel 8-15.30. Evt 7-15 :)

Du tjener mer på å jobbe på sykehus, Jeg har en grunnlønn på ca 360"-380"kr. ( selvfølgelig unntak)

Det hadde jeg ikke tenkt på, men det gir jo mening at arbeidstiden er dagtid på sykehus! Så spennende!! Nå er jeg helt gira;) er du utdannet som medisinsk sekretær? Trives du? Hvor lenge har du jobbet som det?

Back
Topp