Medisinsk grønnsåpe

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
S

Snekka

Guest
Skulle hatt medisinsk grønnsåpe på apoteket, fikk en flaske med Barnengens flytende såpe av dama som jobbet der, er det det samme? Har fått så mye rart der, og så ikke før nå i kveld at det ikke står noen steder på flaska at det er grønnsåpe. Har jeg fått det jeg skal ha?

Men man kan bruke vanlig krystal grønnsåpe også!!? Eller må man ha medisinsk?! Hva er i så fall forskjellen?

ORIGINAL: yes!

Men man kan bruke vanlig krystal grønnsåpe også!!? Eller må man ha medisinsk?! Hva er i så fall forskjellen?

Tror man kan bruke vanlig grønnsåpe kjøpt i butikken også ja, det viktigste er vel at det er ren grønnsåpe og ikke den der furunålsgreia.

ORIGINAL: LilleFørste

ORIGINAL: Immunda

Man sitter i det hvis man har betennelse eller begynnende betennelse i sting osv :) Grønnsåpe drar ut verk, funker også når du har fått flis; man bare lager seg et kompress med grønnsåpe så kommer som regel flisa ut av fingeren av seg selv.

smaaart!! Det skal eg huske på![:)]

Jepp, også er det lindrende også.

Grønnsåpebad og grønnsåpevann rennende på underlivet mens jeg var på do, gjorde susen på understellet mitt i allefall. Grodde kjempefort[:)]

Kan bruke vanlig ja. Og som jordmor sa til meg, pass på at den er ren, og ikke tilsatt noe, som f.eks salmiakk...usjusjusj[&:][&:] Aner ikke hvilken grønnsåpe som evt er tilsatt det, men fy så vondt det ville blitt..

Back
Topp