Medisinsk abort

M

Mamacita

Guest
Hei.

Jeg fikk nylig påvist en graviditet. Er egentlig 13uker på vei - eller jeg skulle ha vært. Hjertet til lille sluttet å dunke i uke 9.

Jeg har tatt min første tablett for å sette igang aborten - ikke noe tegn til noe som helst, å det har gått ca 4t nå fra jeg tok.

Aldri vært igjennom liknende, noen som kan fortelle meg hva som kommer til å skje videre? Å hva jeg bør gjøre om blødningen ikke starter snart? Fikk beskjed på sykehuset at Det kom til å ta ca 2-6t fra jeg tok første tabletten til aborten skulle starte.

Har forsåvidt en del rie liknende smerter. Dette har jeg hatt i en halv ukes tid ca.

Dersom den tar seg opp vil du få rier i økende styrke helt til fosteret blir støtt ut. Vær forberedt på en del blødning. Men ikke alle får effekt av første pillen. Skjer det ikke mer etter seks timer så ville jeg tatt en telefon til sykehuset. Greit å evt kunne komme å få ei til. Kjedelig når det ikke setter skikkelig i gang

Dersom den tar seg opp vil du få rier i økende styrke helt til fosteret blir støtt ut. Vær forberedt på en del blødning. Men ikke alle får effekt av første pillen. Skjer det ikke mer etter seks timer så ville jeg tatt en telefon til sykehuset. Greit å evt kunne komme å få ei til. Kjedelig når det ikke setter skikkelig i gang

Problemet er heller at "riene" har vært avtagende, fra ganske mye fra torsdag ca til ikke i det heletatt idag ... Jeg har fortsatt ikke begynt å blø, å nå er det 10,5 t siden jeg tok tabletten.

Problemet er heller at "riene" har vært avtagende, fra ganske mye fra torsdag ca til ikke i det heletatt idag ... Jeg har fortsatt ikke begynt å blø, å nå er det 10,5 t siden jeg tok tabletten.

Dessuten, dessverre. Bor jeg 1,5 - 3t unna sykehuset.. er liksom ikke bare å " svippe innom " men tusen takk for hjelpen og svar ❤️

Dessuten, dessverre. Bor jeg 1,5 - 3t unna sykehuset.. er liksom ikke bare å " svippe innom " men tusen takk for hjelpen og svar ❤️

Merkelig at du ikke fikk være på sykehuset.

Skal man ta provosert abort å bor lengre en 1 time unna så må man være på sykehuset for å få det gjort i stede for å kunne dra hjem.

Merkelig at du ikke fikk være på sykehuset.

Skal man ta provosert abort å bor lengre en 1 time unna så må man være på sykehuset for å få det gjort i stede for å kunne dra hjem.

Skal ta 1. Tabletten hjemme. Egentlig inn etter 24t for innleggelse, men av en eller merkelig grunn måtte jeg vente 48t, så skjønner ikke helt hva greia der er..

Skal ta 1. Tabletten hjemme. Egentlig inn etter 24t for innleggelse, men av en eller merkelig grunn måtte jeg vente 48t, så skjønner ikke helt hva greia der er..
Tror jeg hadde ringt og purret. Ikke bra at du skal gå så lenge.

Uff, stakkars deg. Synes igrunn alle som må gjennom dette kunne ha fått være på sykehuset, da en ikke vet hvor vondt det er og hvordan en takler det.

Ønsker deg masse lykke til ❤️

Uff, stakkars deg. Synes igrunn alle som må gjennom dette kunne ha fått være på sykehuset, da en ikke vet hvor vondt det er og hvordan en takler det.

Ønsker deg masse lykke til ❤️

Tusen takk for både svar og råd til dere alle ❤️ Det har fortsatt ikke skjedd noe i løpet av natten, så jeg skal ringe iløpet av dagen.

Du må ta kontakt når det ikke begynner av seg selv lykke til...

Back
Topp