Medisinsk abort

• Trådstarter Trådstarter Meg
  • Opprettet Opprettet
M

Meg

Guest
hei, tok en medisinsk abort for 16 dager siden. Har hatt mensenlignende blødninger etter dette. Tirsdag denne uka sluttet det nesten helt å blø. Men plutselig på torsdag begynte jeg å fossblø og det kommer klumper med koagulert blod. Jeg blør så mye at jeg ikke kan dra hjemmefra. Blør ut ett nattbi d på Max 30 minutter. Var på legevakta i går men ingen hjelp å få der. De nekter å undersøke meg fordi de mener at dette tydeligvis er normalt. Jeg er bekymret fordi jeg blør mye og det er rent blod som kommer og kun det! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er livredd og legevakta nekter å hjelpe meg. Noen erfaringer???

Jeg har og tatt d. Blødde så d rant av meg. Ikke noe som klarte å holde d så d ikke blødde igjenom, Når d først satte igang. Var ute i postkassa å da var d blod spor i snøen etter meg fra ytter døra å ned i postkassen å opp igjen så d er helt utrolig hvor mye d faktisk blør. Måtte omtrent bare stå i dusjen når di værste puljene kom. Søstera mi var også sånn men hakke Værre. Ho blødde sånn konstant å ble så blodfattig at hun måtte legges inn da ho besvimte hele tiden og måtte få blodoverføring. Der viste det seg at alt ikke hadde kommet ut så hun måtte få utskraping itillegg. Hos meg så ga det seg men var et hælvete mens d sto på. Så høres ikke egentlig helt unormalt ut etter mine erfaringer. Men føler du d er helt feil så ville jeg så klart fått d undersøkt☺

jeg blødde også veldig ille når det først satt igang! men de hadde ikke fått ut alt, fæle klomper,betendelse og måtte inn for en ny utskrapning. da roa det seg.
du kjenner kroppen din, du har krav på å bli undersøkt om det er for ille.

Da hadde jeg kontaktet legen om legevakten ikke reagerer. Er det ikke slik ved medisinsk abort, at man skal inn til utskrapning relativt fort etter på for å se at alt er som det skal?

ring sykehuset og forhør deg? det skal jo ikke være slik? :s

Da hadde jeg kontaktet legen om legevakten ikke reagerer. Er det ikke slik ved medisinsk abort, at man skal inn til utskrapning relativt fort etter på for å se at alt er som det skal?
Jeg har ikke vært inne på noe som helst etterkontroll, men blødde så d så ut som et slakteri å bodde omtrent i dusjen. D varierer veldig hvordan man reagerer på di tablettene.

Jeg har ikke vært inne på noe som helst etterkontroll, men blødde så d så ut som et slakteri å bodde omtrent i dusjen. D varierer veldig hvordan man reagerer på di tablettene.

Bare husker en venninne, ble med henne på utskrapning etter medesinske aborten en eller to uker etter , kanskje ikke vanlig praktisk

Bare husker en venninne, ble med henne på utskrapning etter medesinske aborten en eller to uker etter , kanskje ikke vanlig praktisk
Søstera mi å måtte d men d var fordi d ikke alt hadde blitt borte og fordi ho omtrent blødde "ihjel" måtte bli innlagt for å få blod overføring da ho besvimte hele tiden pga blod mangel og hele opplegget egentlig gikk til h... folk reagerer veldig forskjellig på denne type abort. Noen blør nesten ikke å er ferdig med d. Andre blør så d fosser å d virker over hode ikke normalt men d går seg til og enkelte klarer ikke støte d ut ordentlig. D er mine erfaringer fra meg selv og dem jeg kjenner som har tatt d ihvertfall.

Det er mulig det er vanlig å blø mye, men det skal jo ikke skje først 16 dager etter.. jeg hadde ringt sykehuset hvor du fikk utført aborten.

hvordan går det med deg nå..? <3

Back
Topp