Medisinsk abort- erfaringer?

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg tok de første pillene ved lunsj tider i går, blødningene startet rundt kl 19.

Kl 04 gikk jeg på toalette og foss blødde, samme skjedde kl 06, 08, 09 og frem til nå.

Jeg skulle reise meg opp i 08 tiden og besvimte. Kom meg tilbake til senga, prøvde å gå på do litt senere, men måtte sette meg ned for å ikke besvime igjen.

Er dette vanlig? Når bør jeg ringe sykehuset?

Har ingen smerter, føler meg bare slapp og trøtt.

Ville ringt dei ja, trudde sjølve "hovedblødningen" skulle skje på sjukehuset slik at spl kunne sjekka at fosteret hadde komme ut? Veit det er vanleg å blø mykje, men trudde ikkje det var så vanleg av dei første tablettane. Klem til deg

Det er ikke vanlig å ta med.abort på sykehuset, så sant det ikke er en senabort. Om du besvimer synes jeg du bør ringe de, det høres ikke helt normmalt ut. Du har vel også fått beskjed om å ikke være alene? Hilsen en som jobber litt med dette. :)

Tror det er vanlig å bli svimmel, er jo mye som plutselig skjer med kroppen og mye blod man plutselig mister. Men om du føler deg utrygg kan du jo ringe å høre:-)

Det er ikke vanlig å ta med.abort på sykehuset, så sant det ikke er en senabort. Om du besvimer synes jeg du bør ringe de, det høres ikke helt normmalt ut. Du har vel også fått beskjed om å ikke være alene? Hilsen en som jobber litt med dette. :)

Mannen er hjemme med meg. Han tok meg i mot da jeg besvimte, rakk å si "nå besvimer jeg"..

Han mente også at se hadde sagt på sykehuset at det var normalt å besvime. Derfor kunne jeg ikke være alene.

Jeg avventer litt før jeg ringer.

Mannen er hjemme med meg. Han tok meg i mot da jeg besvimte, rakk å si "nå besvimer jeg"..

Han mente også at se hadde sagt på sykehuset at det var normalt å besvime. Derfor kunne jeg ikke være alene.

Jeg avventer litt før jeg ringer.

Sjelden vi hører om besvimelse (betyr jo ikke at det ikke skjer), men om det bedrer seg er det jo bare bra. :)

Back
Topp