Medisinkostnader??

snopeguri

Elsker forumet
Jeg lurer på, dere jenter som har gjort dette før...
Hvor mye betalte dere ca for medisiner pr. forsøk?

Er jo umulig å vite når det ikke står noe sted[8D]
Gynekologen vår sa i dag at han kunne anbefale oss å ta et privat forsøk mens vi ventet på
å slippe til offentlig, for han hadde sånn tro på at det skulle gå bra....[:D] Litt greit å vite ca hva det koster for 1 forsøk med medisiner...

Gjennomsnitt per forsøk med bare medisiner er ca 10 000 kr. Jeg brukte mer på mitt forsøk i januar ca. 15 000 pga at jeg gikk så lenge på medisiner, denne gangen blir det 15 000 minst også ettersom jeg har såpass sterk dose med puregon 300 iu.

Ok... takk[:)]

Flere som har vært igjennom det?

eg betalte 15069 kr for mitt forsøk[&:]

Ca. 12.000 for første forsøk.

Jeg har ligget på 12.000-15.000 pr forsøk hver gang. [:)]

Det ble såvidt over 8000kr for medisiner på vårt første ICSI-forsøk. Så vi slapp billigere unna enn mange andre, men det kommer an på hvor lenge/mye man må gå på medisiner.

Selve forsøket offentlig koster 1500 kr mens på privat koster ett forsøk 22000 kr. vi tar det privat og kjøpte en sånn pakkeløsning[:D] ta 3 og betal for to. så vi betalte 44000 for tre forsøk. så kom medisin,reise,hotel og "lommepenger" utenom. så vi har brukt litt penger. nå på de neste forsøkene får vi jo igjen medisinpengene så det er godt[:D]

Tusen takk for svar![:)] Ser vi blir nødt til å ta det offentlig, selv om vi gjerne skulle gått rett på det private for å slippe ventetiden!!
Blir dyrt for lommeboken uansett! Siden jeg er helt frisk, ingen pcos eller hormonproblemer, kan det da hende at jeg ikke trenger så mye medisiner?

Back
Topp