medisiner

evlak

Forelsket i forumet
Hvor lenge før medisinstart gikk dere på apoteket og fikk medisinene? Evt hvor lenge måtte dere vente om de måtte bestille de? 

Jeg har ikke begynt enda, men legen på riksen sa at det kunne ta et par dager for apoteket å bestille enkelte medisiner, så det er sikkert lurt å være ute i litt god tid.

Men hva regnes som god tid?

Jeg tenkte å gå på lørdag og kjøpe/bestille nasesprayen som jeg skal begynne på 4 august. Er det god nok tid?

Så tenkte jeg at jeg skulle bestille resten av medisinene og avtale ca når jeg kunne hente dem.. trenger ikke de før 18 august..

mitt apotek sa at medisinene kom fra den ene dagen til den andre, er ikek noe særlig ventetid på sånne ting [:D]

Da burde jeg jo ha god nok tid hvis jeg handler 2 uker før.. :)
Kan hende det tar litt lenger tid en 24 timer her, alt etter hvor langt vekke de får dem fra.. bor i en liten by.

Takk for svar :) :)

Da slapper jeg litt mer av nå ;)

Kommer litt an på hvor du bor, er ikke alle apotek som har disse medisinene på lager. De må gjerne bestilles, men det går som regel ganske kjapt å få dem. Men jeg ville hvertfall bestilt ca 5 dager før slik at jeg var sikker på å få de til rett tid. [;)]
Lykke til!

Takk for alle svar :D

Eg fekk de sendt i posten eg, rundt 1,5 veke før eg starta på nasesprayen[:)]

Back
Topp