Medisiner

Zoomzoom

Flørter med forumet
Er det noen som skal gå på medisiner ifht graviditet?:happy:
Jeg skal begynne på klexane og albyl-e , og muligens progesteron vaginalt.
Gruer meg litt til sprøytene..:nailbiting:

Grunnen til at jeg skal gå på det er fordi dette er min 8. Graviditet, men har "kun" to barn :)

Så håper dette kan hjelpe så spira klorer seg godt fast og vi kan få en liten en i august:Heartpink

Jeg vet jeg skal få noe ettersom jeg mest sannsynlig fødte tidlig sist på grunn av at morkaken løsnet! Men vi får se hva de sier på tul nå i desember :)

Er det noen som skal gå på medisiner ifht graviditet?:happy:
Jeg skal begynne på klexane og albyl-e , og muligens progesteron vaginalt.
Gruer meg litt til sprøytene..:nailbiting:

Grunnen til at jeg skal gå på det er fordi dette er min 8. Graviditet, men har "kun" to barn :)

Så håper dette kan hjelpe så spira klorer seg godt fast og vi kan få en liten en i august:Heartpink

Begynte på klexane denne uka (fra positiv test), fikk hjelp og veiledning på første sprøyte, og har siden satt dem selv. Det går overraskende bra, og var ikke noe å grue seg til. Og jeg har aldri vært glad i sprøyter, når jeg var liten både kasta jeg opp og svimte av når jeg tok blodprøve. :facepalm:
Jeg går på det pga tidligere blodpropp og leiden mutasjon.

Begynte på klexane denne uka (fra positiv test), fikk hjelp og veiledning på første sprøyte, og har siden satt dem selv. Det går overraskende bra, og var ikke noe å grue seg til. Og jeg har aldri vært glad i sprøyter, når jeg var liten både kasta jeg opp og svimte av når jeg tok blodprøve. :facepalm:
Jeg går på det pga tidligere blodpropp og leiden mutasjon.

Lurt å få hjelp og veiledning:happy: Mannen min er sykepleier så han skal få sette de på meg. Skal ta første nå i kveld :nailbiting:
Godt å høre at det går så greit å ta de til tross for traumatiske opplevelser fra tidligere:D

Lurt å få hjelp og veiledning:happy: Mannen min er sykepleier så han skal få sette de på meg. Skal ta første nå i kveld :nailbiting:
Godt å høre at det går så greit å ta de til tross for traumatiske opplevelser fra tidligere:D

Lykke til! Og så godt å ha sykepleier kjæreste som kan hjelpe! :joyful:
Ja, eneste veldig skeptisk på om jeg skal sette dem på feil plass. Må jo ta det litt rundt omkring. Blir ganske blå av dem, så kommer ikke til å se ut til slutt. :hilarious:

Lykke til! Og så godt å ha sykepleier kjæreste som kan hjelpe! :joyful:
Ja, eneste veldig skeptisk på om jeg skal sette dem på feil plass. Må jo ta det litt rundt omkring. Blir ganske blå av dem, så kommer ikke til å se ut til slutt. :hilarious:

Ja veldig greit! Tror ikke jeg hadde klart det selv :facepalm:
Nå har jeg fått første sprøyte og fytti **** så vondt det var! Var ikke forberedt på at det skulle svi så mye:inpain: forhåpentligvis går det bedre i morgen når jeg vet litt mer hva det går i :angelic:

Ja veldig greit! Tror ikke jeg hadde klart det selv :facepalm:
Nå har jeg fått første sprøyte og fytti **** så vondt det var! Var ikke forberedt på at det skulle svi så mye:inpain: forhåpentligvis går det bedre i morgen når jeg vet litt mer hva det går i :angelic:
Huff, ja, det svir litt. Også svir det en god stund etterpå, men det blir heldigvis en vane etter noen dager. Synest det var verst med de to første sprøytene. :bored: Heldigvis skal de "bare" taes i 9mnd + 6 uker. :p
Jeg er bare så stolt over at det går så fint å ta sprøytene og ikke minst at jeg klarer å sette dem selv, var veldig spent og nervøs for hvordan det skulle gå! :oops::joyful:

Back
Topp