Medisiner?

Ønskedrøm2016<3

Betatt av forumet
Vet at det finnes mange forskjellige medisiner innen ivf, men i min vente boble her er jeg "alt for flink" til og google og gjøre meg "kjent", så hvis noen vil komme med tips til medisiner brukt så hadde jeg blitt veldig glad:)
Tenkte lese litt om de forskjellige, liker og føle meg forberedt og godt informert før jeg hopper inn i noe :p

Første forsøk brukte jeg ; suprecur nesespray , 300 ie menopur sprøyter , ovitrelle eggløsningssprøyte og etter uttaket cyclogest.
Andre forsøk som jeg er midt oppi nå; synarela nesespray, 300 ie puregon sprøyter, ovitrelle eggløsningssprøyte og etter uttaket lutinus

Brukte elonva ( depotsprøyte ) , orgalutran, gonal E og ovitrelle ( eggløsningssprøyte ).

Etter uttak , lutinus og estradot.

Dette var på kort protokoll og det tok 11 dager fra oppstart hormoner til uttak av egg. :)

Til mitt første forsøk brukte jeg Suprecur nesespray, Gonal-F 137,5 IE, Ovitrelle eggløsningssprøyte og Cyclogest etter uttak og til uke 12. Dette var privat på fertilitetssenteret. Ble gravid dette forsøket og fikk ei jente.

Nå skal vi i gang med søskenforsøk i Porsgrunn og nå blir det Synarela spray, Menopur 150 IE, Ovitrelle og Lutinus etter uttak :)

Jeg brukte suprecur nesespray og så gonal-f 112,5. To dager før uttak var det otrivelle. Etter uttak var det cyclogest.

Back
Topp