Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei. Går på enkel stimulering og lurer på om dette er noe jeg kan få refusjon på? Crinone en syklus er 500kr og ovitrelle er vell 450 kr + Letrozol noen hundre lapper. Blir ca 1.000,- for en syklus. Noen som vet?
Syns det skjemaet til Helfo er litt vanskelig å tolke på dette punktet. Det er listet opp som en mulighet at behandlingen man får bare er hormonstimulering. Men i definisjonen av hva som er et forsøk er bare knyttet til uttak og innsett av egg. Det ville være rart om man kun skal få støtte til tre sykluser med hormonstøtte, men det virker også rart om man kan få ubegrenset antall sykluser. Jeg ville kontaktet Helfo og spurt hvordan reglene er her. Hvordan det er å kombinere utgifter til hormonstøtte og utgifter til IVF-behandling.
Uansett må man ha spesifisert kvittering for å søke om refusjon, så det skader jo ikke å ta vare på det. På sykehusapoteket her kunne de også skrive ut alle resepter jeg hadde hentet ut siste året på en lang utskrift. Mulig flere apotek får til det samme?