Medisiner og gravid

Peonella

Flørter med forumet
Dere som gikk på antidepressiva og planla barn? Hvordan gjorde dere det? Har gått på medisin i snart to år, og vi har nå begynt å tenke på nestemann [:)] 
 
Hvordan var det å slutte, og hvordan var svangerskapet?
 
Jeg måtte slutte da jeg ble gravid... å får ikke begynne på noe før småtten er ute av hulen.... Trenger det egentlig...

Håper noen finner veien til innlegget ditt, å svarer på det egentlige spm ditt[:)]
 
ORIGINAL: Lillesnille

Jeg måtte slutte da jeg ble gravid... å får ikke begynne på noe før småtten er ute av hulen.... Trenger det egentlig...

Håper noen finner veien til innlegget ditt, å svarer på det egentlige spm ditt[:)]

 
Takk for svar! [:)]
 
Hvordan er det å være uten de da, og hvordan gikk det å slutte?
 
Er ikke så mange aktive her på forumet, så regnet egentlig ikke med å få så mye svar [:)]
 
jeg gikk på cipralex da jeg ble gravid. i samråd med psykiater gikk jeg på de hele svangerskapet..
er ikke bevist at det er farlig..

et foster har det bedre når mor har det bra:)

er det noe dere lurer på er det bare å sende pm:)
lykke til:)

klem fra Eva
 
ORIGINAL: Peonella

ORIGINAL: Lillesnille

Jeg måtte slutte da jeg ble gravid... å får ikke begynne på noe før småtten er ute av hulen.... Trenger det egentlig...

Håper noen finner veien til innlegget ditt, å svarer på det egentlige spm ditt[:)]


Takk for svar! [:)]

Hvordan er det å være uten de da, og hvordan gikk det å slutte?

Er ikke så mange aktive her på forumet, så regnet egentlig ikke med å få så mye svar [:)]



Det gikk greitt å slutte... først da fikk jeg mange bivirkninger, men de gikk over på 2 uker ca... Går bra å være uten i perioder, men i andre perioder skulle jeg hatt dem..
 
I første svangerskapet sluttet jeg med medisinene før jeg ble gravid. Hadde det ikke noe særlig bra under graviditeten og fikk fødselsdepresjon i etterkant. Sluttet også med medisinene før andre svangerskap, men ble så dårlig under svangerskapet at jeg begynte på medisiner igjen. Legene på Rikshospitalet mente at det viktigst var at moren var i stand til å ta vare på barnet etter at det var født.
Ammet hun også mens jeg gikk på medisiner og hun er verdens blideste og kvikkeste jente
 
Jeg går på Zoloft nå.. For angst.. Var hos legen senest idag, og sa det blir en oppveining.. Det er bedre at jeg går på medisiner og har det bra, enn ikke å gå på de å bli dårlig.. Har gått på 100mg lenge nå, og skal trappe ned til 50mg, prøve det.. Så får vi se [:)]
 
Takk for svar! Skal ta det opp med legen... Er litt redd for å slutte med de, og få tilbakefall. Men kommer også til og bli overnervøs for baby i magen om jeg fortsetter med medisiner [:)]
 
Eg jekk på antipsykotisk då eg blei gravide eg då..
Fekk beskjed om at det va store fare for misdannelser og de anbefalte meg abort.
Droppa medisinen og har nå ei friske nydelige lidå tulla og klare meg kjempebra uden medisin[;)]
 
Back
Topp