Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.

Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lindaen
For å i det hele tatt få de ut av landet må du ha erklæring fra lege! Det er jo klassifisert som narkotika og det er mongo strenge regler på det!
ORIGINAL: *MammanTilTrym*
For å i det hele tatt få de ut av landet må du ha erklæring fra lege! Det er jo klassifisert som narkotika og det er mongo strenge regler på det!
Oii.. Ok.. Får vel ringe legen i morra da. Men jeg skal jo ikke reise ut av landet, Bare fra oslo til mo i rana
ORIGINAL: TuridLaila
Du må vel ha en eller anne form for erkløring på ta du MÅ ha de i håndbagasjen tror jeg? Men kan godt hende jeg er helt på bærtur altså[:D]
Oii.. Ok.. Får vel ringe legen i morra da. Men jeg skal jo ikke reise ut av landet, Bare fra oslo til mo i rana
Åååja.. Haha, mulig jeg leste litt fort! Innbilte meg at du skulle til syden, sikkert fordi jeg vil dit selv[8D] Men du bør nok ha ei erklæring uannz, siden det er et narkotisk stoff!
Åååja.. Haha, mulig jeg leste litt fort! Innbilte meg at du skulle til syden, sikkert fordi jeg vil dit selv[8D] Men du bør nok ha ei erklæring uannz, siden det er et narkotisk stoff!
ORIGINAL: AnetteN
ORIGINAL: tonje07
Og så må du ikke ha plass til de oppi en sånn liten plastpose man får ved securitas-stedet? at de legges oppi der, så de slipper å lete gjennom hele veska di?
Gjelde ikke det flytende væske?
ORIGINAL: Ihne
Mamma har med alle "dop" pillene sine i håndbagasjen uten at hun trengte noen erklæring fra lege.
Hun har reist til utlandet med de uten problemer. Og innenlands. (Bergen, Tallin, Spania, Italia)[:)]
Var legen som mente hun ikke trengte enn sånn erklæring. Bare du oppbevarte pillene i orginal emballasjen.