medisiner..*hjelp*

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hvor lang tid tar det fra man bestiller medisiner  til man får dem? Må bestille i romjula jeg *hjelp* fordi skal etter mine beregninger starte opp med spray den 6 jan. Får papirer på det snart så da vet jeg helt sikkert... men jeg må jo hente ut medisinene, iallafall bestille dem fordi må jo ha dem til jeg skal starte å vil ha litt tid på meg sånn at jeg ikke beregener feil

takk takk folkens[:D] gleder meg til å bestille medisiner nå

Her var det vel 1-2 dager tror jeg, toppen 3 dager.

Men du må spørre ditt apotek så ta en telefon du, jeg hvet at det bare tar 1 dag å få Crinone nå...var innom å hørte skla ta det dersom jeg blir gravid så fort jeg tester positivt.

Men jeg har endel liggendes også......

jeg fikk de samme dagen jeg[:)]

reiser til riksen jeg da å henter ut medisiner en eller annen gang. [:D] Da er det ingen vei tilbake..hihi. Sambo begynte å tvile her om dagen igjen. Men da satt jeg foten ned å sa " vet du hva eller, vil du ha barn eller ikke? Enten reiser vi til riksen nå eller så vet jeg faktisk ikke hva jeg gjør. DU kan ikke ødelegge en gang til nå altså. Nå har jeg gått igjennom et forberedelseshelvete en gang til" Han ble paff at jeg sa ifra å så sa han unskyld og at jeg skulle hente medisinene.

Så bra, Hero, fantastisk godt å høre at du satte foten ned og var kjempetydelig overfor samboeren din. Da er det bare å hente medisiner og sette igang!! Jeg har alltid fått alt på dagen på Riksen, eller andre apotek i Oslo for den saks skyld.

Lykke til - gleder meg til å følge deg videre[:D][:D]

Nok er nok lissom. Nå gleder jeg meg. Sambo å jeg skal hente medisinene 4 januar[:D] Pengene til dette står inne å venter, det har de gjort i over 1 år nå. Heldigvis så slipper vi å tenke på økonomien..

Back
Topp