Medisin til trøske

MissPreggo

Betatt av forumet
Novemberbarna 19
Lillemann har fått trøske, og var hos legen å fikk resept på medisin i dag. Når eg kom på apoteket sa hun at den medisinen legen hadde skrevet ut (mycostatin u/sukker) ikke fantes mer, og det nå kun solgtes mycostatin m/sukker.

Flere som har sagt at jeg burde bruke den uten... noen andre som har erfaringer her?

Vi brukte den, da vi slet litt med ammingen. Trøsken ble nesten helt vekke. Nå er vi over på bare flaske og fikk beskjed om å slutte å behandle soppen/trøsken. For den vil mest sannsynlig komme og gå. Og vi ble bare behandlet for å ha optimale forhold for ammingen.

Lillemann har fått trøske, og var hos legen å fikk resept på medisin i dag. Når eg kom på apoteket sa hun at den medisinen legen hadde skrevet ut (mycostatin u/sukker) ikke fantes mer, og det nå kun solgtes mycostatin m/sukker.

Flere som har sagt at jeg burde bruke den uten... noen andre som har erfaringer her?
Hva anbefalte farmasøyten da?

Den med sukker (siden det var den eneste de hadde vil eg tro). Men har begynt med denne, så håper den gjør samme jobben :)
Får satse på det. De får jo sukkervann til tider, (dersom foreldrene ikke ønsker det da) så det går nok fint,lykke til! ;)

Back
Topp