Høsteple Elsker forumet Himmelbarn 23 Jun 2022 #1 Hei! Har eresept på stimmedisin. Kan disse hentes i Sverige og er det noe billigere? Får ikke refusjon fra helfo
Hei! Har eresept på stimmedisin. Kan disse hentes i Sverige og er det noe billigere? Får ikke refusjon fra helfo
Evlina Elsker forumet Oktoberfruene 2018 ♡Julekulene 2021♡ 23 Jun 2022 #2 Apoteket.se Felleskatalogen Tok menopur som eksempel. Man kan hente medisiner ut i sverige ja men du må nok ha noe annet enn e-resept da tror jeg.
Apoteket.se Felleskatalogen Tok menopur som eksempel. Man kan hente medisiner ut i sverige ja men du må nok ha noe annet enn e-resept da tror jeg.
Høsteple Elsker forumet Himmelbarn 23 Jun 2022 #3 Evlina skrev: Apoteket.se Felleskatalogen Tok menopur som eksempel. Man kan hente medisiner ut i sverige ja men du må nok ha noe annet enn e-resept da tror jeg. Klikk for å utvide … Takk for svar!
Evlina skrev: Apoteket.se Felleskatalogen Tok menopur som eksempel. Man kan hente medisiner ut i sverige ja men du må nok ha noe annet enn e-resept da tror jeg. Klikk for å utvide … Takk for svar!