Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du var heldig altså.Vi tok blodprøver medicus forrige syklus ved starten av mens og er nå i gang med ivf. Altså en syklus fra blodprøver til start, medicus Trondheim.
Takk for svar. Kanskje jeg skal ringe over helgaJeg ble henvist i midten av desember, tok blodprøver ved neste syklus (januar), tok i tillegg saltvannssonografi. Halvanna uke etterpå hadde de fått blodprøvesvar og legenotat fra undersøkelsen, samt diskutert ferdig hva de tenke var best for meg. Så ringte de. Da kunne jeg begynt ved neste syklus (februar), om jeg ønsket det
Så det tok ca 1,5 uke (kanskje nesten to) fra blodprøvene++ var tatt, til de ringte.
Er bare å ringe de å høre!![]()
Gjør det, jeg gjorde også det, og da fortalte hun i telefonen at jeg stod på møteplanen i løpet av uka, og at de ble å ringe etter det. Det stemte. Men da slapp jeg gå rundt å håpe på tlf før jeg måtte iallefallTakk for svar. Kanskje jeg skal ringe over helga
Ja, slik jeg forstod det så var det større sjans for 3 pakk på Medicus enn Spiren når det gjaldt alder. Og på medicus sa de at jeg bestemte om jeg ville prøve ny stimulering eller frys, om jeg ikke skulle bli gravid første forsøk og hadde embryo på frys. På Spiren var dette noe man måtte avklare/diskutere med legen, selv om man hadde kjøpt 3 pakk.Kan jeg spørre om hvorfor du velger medicus? Er det pga 3 pakk eller andre årsaker?
Takk for utfyllende svar!Ja, slik jeg forstod det så var det større sjans for 3 pakk på Medicus enn Spiren når det gjaldt alder. Og på medicus sa de at jeg bestemte om jeg ville prøve ny stimulering eller frys, om jeg ikke skulle bli gravid første forsøk og hadde embryo på frys. På Spiren var dette noe man måtte avklare/diskutere med legen, selv om man hadde kjøpt 3 pakk.
Men jeg har også et bedre inntrykk av Medicus. Ble mye rot, vanskelig å få svar og mye frem og tilbake på Spiren. De er nok helt sikkert veldig flinke der også, men for meg personlig likte jeg ryddigheten til Medicus og de klare svarene.
Jeg hadde alle mine prøver og undersøkelser hos Medicus fra før.
Måtte go Danmark av andre, personlige grunner.
Uten suksess dessverre.
Nå er det aktuelt med en ny stim runde.
Får ikke starte hos Medicus pga påskestengt.
Start syklus etter 8.mars går ikke.
Spiren kan ta oppstart tom 14.mars.
Det er faktisk mye bedre med CFC DK. De har åpent hele året.