Medicus i påska?

Høsteple

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Hei! Vet at medicus er stengt for vanlige timer de dagene før påskedagene. Men, et ørlite håp her om at de kanskje har ordning for å sjekke innkommende ting, fks sjekke resultat fra ultralyd og sette tidspunkt for innsett?
Tenker mandag-onsdag før rød-dagene.
:smiley-angelic001 håper!
 
Jeg er satt opp for første UL før forsøk mandag 03 april på Oslo-avdelinga ihvertfall :)
 
For den som eventuelt finner dette nyttig, Trondheim har helt stengt hele påskeuka. Overraskende... til og med offentlig har bedre åpningstider.
Oj, den var uventa, ja :dead: Hva skjer da? Må du vente? Vi skal kun ha kontroll før jeg setter Procren.
 
Ja, så det blir ikke innsett før i mai :banghead:
ah, ok. Samme som oss da - skal begynne med Prog først etter 14 dg med Procren (som settes først ca. 3 april. Da blir det nok ikke innsett før i starten av mai :wideyed:
 
ah, ok. Samme som oss da - skal begynne med Prog først etter 14 dg med Procren (som settes først ca. 3 april. Da blir det nok ikke innsett før i starten av mai :wideyed:
Jaja er vel verdt den ekstra ventetiden dersom vi lykkes :) får prøve å se på det slik, selv om det er litt irriterende at de stenger en hel klinikk i 10 dager, det må jeg si.
 
Jaja er vel verdt den ekstra ventetiden dersom vi lykkes :) får prøve å se på det slik, selv om det er litt irriterende at de stenger en hel klinikk i 10 dager, det må jeg si.
Ja, det er ganske rart egentlig - som du sa så er det jo nesten bedre tilbud i det offentlige. Skjønner godt irritasjonen din, fryktet det samme selv når jeg telte meg fram til syklusdag:bag:
 
Back
Topp