Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Første embryo funka ikke. Jeg vet jo godt at ikke alle embryo er levedyktige uansett hvor ung og frisk donor er. Det er bare sånn naturen fungerer. Men kjenner allikevel på frykt for at noe er galt sånn at alle er like dårlige. Jeg greier ikke å slå meg til ro med at vi har bare vært uheldige igjen og at neste kan gå bra. Vil vi noen gang få til barn? Jeg kjenner jeg har fått en alvorlig knekk nå. Jeg hadde så mye håp nå og følte virkelig vi hadde en god sjanse.
Første embryo funka ikke.
Jeg vet jo godt at ikke alle embryo er levedyktige uansett hvor ung og frisk donor er. Det er bare sånn naturen fungerer. Men kjenner allikevel på frykt for at noe er galt sånn at alle er like dårlige. Jeg greier ikke å slå meg til ro med at vi har bare vært uheldige igjen og at neste kan gå bra. Vil vi noen gang få til barn? Jeg kjenner jeg har fått en alvorlig knekk nå. Jeg hadde så mye håp nå og følte virkelig vi hadde en god sjanse.