Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Hei Jeg er 45 og har akkurat hatt første forsøk med eggdonasjon hos Medicus nå. AMH 1.5 men er jo gammel da. Har ett barn naturlig og 2 ma og sa de siste 4 år. Men selv med eggdonasjon mister jeg nå i uke 5 dessverre. Så jeg føler jeg ikke er i riktig tilstand til å skrive så mye om å lykkes akkurat nå. Men vi har betalt 165 000 kr i 2024 priser for 4 blastocyst hos Medicus. Donor er via Ovumina i Finland. Jeg er ganske lik deg av utseende og høyde (171) men de slet med å finne donor på samme høyde. Ble donor på 164. Ellers forholdsvis likt. Tok 4, 5 mnd å finne donor og 6, 5 mnd før uttak. Så tok sin tid. Men håper vi lykkes til slutt selv om vi mislyktes nå på første forsøk med eggdonasjon. Det er en annen skravletråd for eggdonasjon som det er mange flere deltakere i. Og som også er fra andre steder enn Medicus. Så anbefaler den også Men jeg har absolutt trua på eggdonasjon og håper vi lykkes til slutt. Håper det blir en baby på dere til slutt også