Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Tror det er veldig lurt å etablere et godt forhold til en terapeut ja. Jeg vurderer å gjøre det samme for å holde hodet i vater. Jeg har en forhistorie med svangerskapsdepresjon og fødselsdepresjon etterpå. Det var en tøff tid. Med første følte jeg at jeg ikke kunne være mamma og at jeg bare burde levere fra meg ungen. Med nr 2 ble jeg livredd for å miste babyen og at noen skulle ta den fra meg. Helt tullete når jeg ser tilbake. Spent på hvordan neste blir når vi kommer så langt.Jeg så noen som skrev ett eller annet sted at "jeg måtte låne egg fra naboen. Men kaka er mi og jeg skal nyte den" Håper du finner ro og får lagt vekk bekymringer.
Tror det er veldig lurt å etablere et godt forhold til en terapeut ja. Jeg vurderer å gjøre det samme for å holde hodet i vater. Jeg har en forhistorie med svangerskapsdepresjon og fødselsdepresjon etterpå. Det var en tøff tid. Med første følte jeg at jeg ikke kunne være mamma og at jeg bare burde levere fra meg ungen. Med nr 2 ble jeg livredd for å miste babyen og at noen skulle ta den fra meg. Helt tullete når jeg ser tilbake. Spent på hvordan neste blir når vi kommer så langt.
Jeg så noen som skrev ett eller annet sted at "jeg måtte låne egg fra naboen. Men kaka er mi og jeg skal nyte den" Håper du finner ro og får lagt vekk bekymringer.